Krabpalen en klimmeubelen

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
R0X
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2008 15:35

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door R0X »

@loonsy: bedankt voor je antwoord :)

ik zat ook al te denken aan steunplankjes door de rol heen, maar de buis is erg lang (2m) dus aan het begin en eind lukt dat wel, maar middenin niet ;-)

Je tip over het hoekje voor het touw is een goeie! De lijm kan natuurlijk afgewerkt worden door middel van wat stof van een plateau.

Ik denk dat ik de plateaus van MDF ga maken dus ik hoef het niet voor te behandelen. En ik denk dat een aantal laklagen ook goed werken, dit gebruiken ze immers ook voor konijnenhokken dus dat is dierproof!

Ik zal zeker foto's plaatsen van het project ;)
Gebruikersavatar
Pompidou_poesie
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:57

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Pompidou_poesie »

ben blij hier toch wel positieve berichten te lezen over zooplus, heb vandaag namelijk deze krabpaal besteld

http://www.zooplus.nl/shop/katten/krabp ... ddel/66060" onclick="window.open(this.href);return false;

ben benieuwd wanneer we hem binnenkrijgen!!
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Leonie89 »

leuk die hangende tunnel!!
Gebruikersavatar
Pompidou_poesie
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:57

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Pompidou_poesie »

ja dat vond ik ook, en tot 10/11 krijg je 20% korting op krabpalen!!!
hij heeft mij nu 39 euro gekost, dat is toch 10 euro korting!!
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Gebruikersavatar
nona_toma
Lynx
Lynx
Berichten: 183
Lid geworden op: 26 okt 2008 16:10

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door nona_toma »

Ik ben eigenlijk niet zo tevreden over zooplus.

Op 26 oktober bestelling gedaan en die pas op 4 november binnen gekregen.
Er is pas een koopovereenkomst gesloten wanneer je een e-mail hebt ontvangen dat je product verzonden is, deze heb ik nooit ontvangen.
Toen ik op 31 oktober een e-mail heb gestuurd kreeg ik op 2 november pas de reactie dat mijn product verzonden was maar ze hadden geen tracking nummer voor mij, ze wisten ook niet wanneer hij zou komen.
Gister kwam ik thuis en liep net de bezorger tegen het lijf, ben blij dat het binnen is en bestel nooit meer via een niet-nederlandse site.
De krabpaal is verder wel in goede staat en erg makkelijk in elkaar te zetten! Kwalitatief is de paal dus in orde.
Dit is de paal: http://www.zooplus.nl/shop/katten/krabp ... root/47984" onclick="window.open(this.href);return false;

Wil verder niet te negatief doen, maar in ieder geval alvast een waarschuwing vooraf.
Het zal vast vaak goed gaan, maar aangezien dit de eerste bestelling was en het meteen zo liep was dit voor mij eenmalig.
Gelukkig een Nederlandse site gevonden en hier allemaal producten besteld, dat was afgelopen maandag en het kwam dinsdag meteen binnen. Ideaal!

Groetjes
When you frown, the world goes down
But when you smile, the whole world smiles with you
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Umimeis »

Ik heb er ook 1 een wat kleinere (een 'doos', daarop een paal met sisaltouw erom heen en daarop een plateau), maar daar doet hij nog verder niks mee... alleen af en toe op zitten of om te gebruiken om vanaf de grond op de (open trap)trap te springen.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
Pompidou_poesie
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 sep 2008 13:57

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Pompidou_poesie »

nona_toma schreef:Ik ben eigenlijk niet zo tevreden over zooplus. Op 26 oktober bestelling gedaan en die pas op 4 november binnen gekregen.
Heb je je betaling via overschrijving gedaan??? Dan moet je er wel rekening mee houden dat die wel een dag of 4 onderweg is, zit er een weekend tussen, dan misschien nog een dagje langer.

Ik heb mijn bestelling de 5de gedaan, en ze wachten volgens "mijn zooplus" nog op mijn betaling, die is de 5de 's avonds doorgevoerd, dus nog even wachten.
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Gebruikersavatar
Maartje
Lynx
Lynx
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 aug 2008 10:26
Locatie: Beuningen (gld)
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Maartje »

Wij hebben afgelopen donderdag een krabpaal bij zooplus besteld omdat er 20% korting gegeven werd. meteen kregen we 2 mailtjes dat de bestelling is ontvangen en de bevestiging daarvan. meteen dezelfde avond betaald en we kregen vrijdag een mailtje dat de bestelling onderweg is.

ik heb deze krabpaal besteld: http://www.zooplus.nl/shop/katten/krabp ... coop/28490" onclick="window.open(this.href);return false;

Nog even afwachten en dan krijgen we em... in het mailtje staat overigens wel dat als we binnen 4-5 werkdagen niets ontvangen hebben we contact op kunnen nemen.

Ik hoop dat de 2 hummeltjes em geweldig vinden maar dat zal wel omdat ze nu de losse paal ook al geweldig vinden.

Groetjes Maartje
Luca (Zwart/Wit) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Amber (Beige/Wit) 30-04-09

viewtopic.php?f=5&t=16743
Gebruikersavatar
Seemy
Poema
Poema
Berichten: 364
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:13
Locatie: Enschede

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Seemy »

De standaard krabpalen die ik ben tegengekomen / heb gezien overal zijn of te laag, of te breed voor waar wij er nog 1 neer willen zetten. Die met een dubbele paal dat past gewoon niet op die plek (te weinig ruimte) en verder zijn ze allemaal vrij laag als het om 1 enkele paal gaat.

Ik zag een site op internet waar je ook alleen onderdelen voor krabpalen kan bestellen.

Omdat wij in de bijkeuken graag iets te klimmen willen maken voor onze kater (en dan echt iets van beneden tot aan het plafond), maar daar weinig ruimte over hebben zit ik te denken om in de laatst overgebleven vrije hoek zelf iets te maken.

Bijv 1 lange paal omhoog met daaraan wat verschillende plankjes en bovenaan een hangmatje.


Heeft iemand hier weleens zelf iets in elkaar gezet??
A POSITIVE CATTITUDE RULES THE DAY :-)
~ CAT ADDICT ~
Gebruikersavatar
nona_toma
Lynx
Lynx
Berichten: 183
Lid geworden op: 26 okt 2008 16:10

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door nona_toma »

Pompidou_poesie schreef:Heb je je betaling via overschrijving gedaan??? Dan moet je er wel rekening mee houden dat die wel een dag of 4 onderweg is, zit er een weekend tussen, dan misschien nog een dagje langer.
Hoi,

Sorry voor de late reactie. Ik heb het bedrag van Rabo naar Postbank overgemaakt, maar op maandag stond al dat het binnen was.
Na contact met hen te hebben gehad begreep ik dat zij het al verstuurd hadden maar geen trackingnummer hadden. Ik heb hierop gereageerd en het antwoord was dat zij het niet wisten. Zij wisten niet waar het was, wat het trackingnummer was en wanneer ik het kon verwachten :s Dat moest nog nagevraagd worden, maar nooit weer wat van gehoord.

Gelukkig heb ik hem binnen en bevalt hij goed bij mn kitten. Heb vorige week maandag een bestelling bij diertotaalservice gedaan en dit is meteen de volgende dag binnen gekomen. Dus ik hou het bij de Nederlandse sites.

Greetz
When you frown, the world goes down
But when you smile, the whole world smiles with you
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door lievelijn »

mooie paal! als ons poezenbeest een beetje groter wordt willen wij ook zoiets... maar we hebben nog even tijd.. laat je nog even weten hoe die bevalt als je hem hebt?
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Leonie89 »

ziet er goed uit!! (wel duur ;-) ) maar ja, het zijn je kindjes, dus wat maakt het uit :)
Gebruikersavatar
Seemy
Poema
Poema
Berichten: 364
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:13
Locatie: Enschede

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Seemy »

hahah :lol: had jij ff zitten spieken wat hij kost ja???

Hij heeft nu ook nog geen krabpaal... alleen een krabplank en 2 sisal matten. Dus het geld is goed besteed denk ik dan maar... ;-)
A POSITIVE CATTITUDE RULES THE DAY :-)
~ CAT ADDICT ~
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Leonie89 »

nou wij hebben hetzelfde probleem.. klein huisje, weinig ruimte en een poes met loeischerpe nagels.. ik vond de paal veel te duur dus hebben we 'de troon' van de ikea aangeschaft.. mandje en krabpaal in een.. ze vindt krabben aan de troon heerlijk en heeft nog nooit aan meubels gezeten, dus wij denken dat de troon genoeg is..
haar ras zou graag springen, daarom wilden we een hoge krabpaal, maar ik ben me echt rot geschokken van de prijs.. we spelen gewoon veel met het laserlampje en het hengeltje in de hoop dat ze zo haar springtijd toch krijgt..
verder mag ze bij ons echt overal komen, behalve op het aanrecht, dus genoeg plek om te klimmen en klauteren..
Gebruikersavatar
Seemy
Poema
Poema
Berichten: 364
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:13
Locatie: Enschede

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Seemy »

Ja helemaal prima toch??!
En het is ook veel geld...

Maar zo'n laserlampje dat vind ik ook een heel leuk idee om mee te spelen :grin: !!! Thx!
A POSITIVE CATTITUDE RULES THE DAY :-)
~ CAT ADDICT ~
Plaats reactie