royal canin babycat 1 tot 4 maanden hoeveel per dag

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Gesloten
edwin10002
Kitten

royal canin babycat 1 tot 4 maanden hoeveel per dag

Bericht door edwin10002 »

beste mensen,,
Ik Edwin uit rotterdam ,ga deze week een kat (kitten) uit het asiel halen en bij ons opvoeden!

Wat ik graag wil weten is hoeveel keer per dag ik royal babycat 1 tot 4 maanden moet geven.

En de hoeveelheid per een keer in eetlepels of brokjes,
Ik had gelezen 6 keer per dag.

En graag wat voor nat voedsel van royal canin voor babykitten tot 4 maanden en hoeveel keer per dag.
En ook weer de hoeveelheid per een keer in eetlepels?

Hopend op een antwoord wens ik allen veel plezier met hun dieren,ook zal ik hier nog wel eens een keer langs komen voor andere vragen !
Edwin uit rotterdam
Sandra W
Tijger
Tijger

Re: royal canin babycat 1 tot 4 maanden hoeveel per dag

Bericht door Sandra W »

Als je een kitten vanaf 8 weken in huis neemt zou ik persoonlijk geen babybrokjes maar kittenbrokjes meer gaan geven, want babybrokjes zijn dan echt te vet voor ze en die zijn echt bestemd voor de allerkleinste kittens. Dit kun je gewoon onbeperkt voor ze neerzetten en dat is veel makkelijker.

Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor het natvoer, ook hier zou ik kittennatvoer geven en geen babynatvoer. Ze hebben natvoer niet echt nodig, maar ze vinden het wel erg lekker. Je kunt hier bijvoorbeeld iedere avond of ochtend een half zakje of blikje van geven, maar pas wel ontzettend goed op voor diarree en stop er dan onmiddellijk mee.

groeten,
Sandra
Gesloten