Ik zit al een paar dagen op het forum hier een beetje rond te kijken... Ik wil zelf graag een kater/poes van boven de 1 jaar...
Ik heb alleen tapijt en in de keuken die aansluit op de kamer heb ik gewoon vinyll,,, Hier dacht ik dan ook het eten en drinken voor de kat neer te zetten zodat hier nog eventueel gemorst kan worden

Nou wil ik mijn kat eigenlijk uit het asiel halen en ik ben bij 4 asiels in de omgeving geweest en er was een ruime keuze uit katten... Waar moet ik op letten met een kat nemen uit het asiel,,, kan een van jullie mij dat vertellen?
Verder woon ik in een appartement waar de kat dus niet na buiten kan... Ik heb voor een kattenbak gezorgt die dicht is... Die zal ik niet in de buurt van het eten/drinken zetten... Verder heb ik een krabpaal en zal ik natuurlijk nog een vervoersbench kopen waar ik dan een dekentje in zal leggen waardoor de kat het reisbenchje niet assocheert met het gaan na de dierenarts...
Zijn er nog dingen die ik over het hoofd heb gezien en wat ik nog moet aanschaffen... Verder was ik wel benieuwd na wat tips over een asiel kat
En hoe gaat het met een kat van 1 jaar en tapijt ik weet dat je het nooit eigenlijk helemaal kunt zeggen maar ben wel benieuwd na ervaringen...
Ik hoop wat tips en alles van jullie te krijgen...
Met vriendelijk groet,
Roy