Twijfels over gezondheid

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
Piekje
Lynx
Lynx
Berichten: 159
Lid geworden op: 05 dec 2004 23:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Twijfels over gezondheid

Bericht door Piekje »

Juist om die reden (dat er hier veel mensen zijn met kennis, daar ben ik me juist erg bewust van) daarom wordt de kennis van hier gecombineerd met de kennis van je eigen kat. Ik heb overigens gisteren wel de dierenarts telefonisch geraadpleegd. Die vond het niet nodig dat ik meteen langskwam maar moest het wel in de gaten houden. Ik ga wanneer ze nog steeds niet goed eet (het gaat met de dag beter dat wel) maandag heen.
Liefs Piekje
Gebruikersavatar
tacuma
Panter
Panter
Berichten: 549
Lid geworden op: 28 nov 2003 11:43
Locatie: Nijmegen

Re: Twijfels over gezondheid

Bericht door tacuma »

Kijk Piekje, en dát bedoelde ik nu: je hoeft niet meteen naar de dierenarts te rennen (wat
ook lastig was in Mairi's geval), maar even naar de da bellen, al is het maar ter geruststelling,
is beter als je het echt niet vertrouwt. Ik sta ook niet meteen bij de da op de stoep hoor,
omdat iedereen zijn of haar eigen kat het beste kent, en je weet wanneer je in moet grijpen
of niet. Is dus absoluut geen aanval op wie dan ook geweest, maar puur bekeken vanuit het
belang van de kat, en vooral: goedbedoeld!!! En het woord 'ondankbaarheid' heb ik nergens
gebruikt, laat staan gesuggereerd.

Maar om het van mijn kant af te ronden: ik ben blij dat de katten weer beter zijn, want daar
ging het toch eigenlijk om!

Groeten van Laura.
Noah (2002), ET (2005), Indy (2005), Dolfje (2007) en de buitenkatten Zola en Bob de Rooij.
R.i.p. Tacuma, Rossi, Koenda en Nox.
Gebruikersavatar
Piekje
Lynx
Lynx
Berichten: 159
Lid geworden op: 05 dec 2004 23:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Twijfels over gezondheid

Bericht door Piekje »

Goedbedoeld dat zeker! Daar is geen moment over getwijfeld van mijn kant.
Het is echt fijn hier je vragen kwijt te kunnen en kennis te delen! En inderdaad ondankbaarheid heb je het niet genoemd.

Alleen de volgende zin, zat me een beetje dwars..: " als je alle (goedbedoelde!) adviezen toch in de wind slaat". Zo voelt het misschien maar kun je helemaal niet beoordelen namens iemand anders. Je hebt er geen weet van hoe zij die adviezen heeft mee genomen in haar keuzes. Denk juist van wel namelijk, maar dan vul ik ook al weer in voor een ander...

Het is inderdaad fijn dat het met de poesies goed gaat! Das het belangrijkste!
Liefs Piekje
Gesloten