Kat WAS zindelijk.

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Gesloten
dutchman
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jul 2008 17:30

Kat WAS zindelijk.

Bericht door dutchman »

Hallo Allemaal, ik heb een kat van 8 weken, die eerst nog zindelijk was, maar nu gewoon op de tapijt poept, en ik wordt er helemaal gek van. Ik had ook nog een keer daarvoor zijn kattengrit veranderd in kattenkorrels, maar hij deed het gewoon ook daarop. Ik ga vandaag kattenzand weer halen kijken als het helpt. En ook een heel erge stank in huis, en allemaal vliegen.
Ik dacht zelf dat het komt omdat elke keer als hij z'n WC uitkwam (vroeger) we hem oppakte om te kijken als hij niet weer poep pootjes had, en daardoor is hij het afgeleerd denk ik. Maar nu elke keer als ik zie dat hij aan het poepen is zet ik hem op de kattenbak, alleen het helpt helemaal niet. Hij blijft maar voor ons poepen, ik ben er helemaal wanhopig van geworden.

WAT MOET IK DOEN?

Met vriendelijke groeten,
Dutchman
Gebruikersavatar
rieneke
Tijger
Tijger
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:34
Locatie: leiden

Re: Kat WAS zindelijk.

Bericht door rieneke »

heb je twee bakken?
veel katten poepen en plassen niet graag in dezelfde bak.
verder na ieder hapje of slaapje even op de bak zetten.
dutchman
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jul 2008 17:30

Re: Kat WAS zindelijk.

Bericht door dutchman »

Nee 1 bak, maar hij is al weer zindelijk probleem was zijn kattengrit. Hij heeft steentjes en dat stoft zo erg kon geen eens daar binnen ademen, ben weer terug naar het fijne zand teruggeschakeld, toch bedankt.
Gesloten