Bedankt dat ik hier even mijn ei kwijt kan.
Groetjes Brenda
Dit is inderdaad erg vervelend en ik ben bang dat dit een nare gewoonte is geworden. Je kunt dus beter een hele tijd de deurmat weghalen en hopen dat je zo de gewoonte doorbreekt. Dit is trouwens een beruchte plas- en poepplek, omdat het de grens van buiten naar binnen is en dus vaak wordt afgezet met een "vlaggetje".marybelle schreef:Misschien heb ik toch te vroeg gejuigd. Vanmorgen konden we weer een cadeautje van de mat opruimen.
zo makkelyk is t niet voor n beestjee hoor met hond weg, stress weg. dat gaat niet in 1 2 3 tellen!! :selvedinenleonie schreef:de kat plast omdat hij stress heeft door de hond??
hond weg, stress weg.. :s
onze kat kan niet met andere katten, daarom zat zij in het asiel.. bij ons zijn geen katten, dus perfect plekje voor haar..
dat klopt. en dat zal k zeker ook doen, als t echt niet meer gaat of kweet niks anders meer als oplossing... maar t probleem is, t doet me gwn veel pyn om zoo n beestje weg te doen. En waar haal k die kalmeringstabletjes en feliway stekker?Sandra W schreef:Als je kat echte stress heeft (om welke reden dan ook) en je kunt deze stress niet wegnemen kun je beter een rustiger huis voor je arme katje zoeken waar hij gelukkiger is en hopelijk stopt met plassen.
Maar probeer eerst de bron van de stress weg te nemen, zorg voor rust en regelmaat in je huis, koop homeopatische kalmeringstabletjes en een Feliway stekker en laat je kitten voor de zekerheid checken op blaasgruis of een blaasontsteking. En als dan niets helpt heb je echt alles geprobeerd en moet je misschien naar andere oplossingen gaan uitkijken.
voorlopig zijn ze heilig gweest.. begin dag 2 zonder te plassenrieneke schreef:feliway kan je halen bij de dierenarts.
ook kan je bach rescue remedy halen bij een goede drogist of apotheek.
nou sorry hoor, maar als die kat stress heeft door de hond dan kun je daar met huis tuin en keuken middeltjes niets mee oplossen.. je moet de oorzaak weghalen.. en als die twee niet samen kunnen.. en natuurlijk is die stress niet in een dag weg.. en wie zegt dat een van beiden naar het asiel moet :sp0esjee schreef:zo makkelyk is t niet voor n beestjee hoor met hond weg, stress weg. dat gaat niet in 1 2 3 tellen!! :s
dit is 1 van de domste dingee die k ooit ghoord heb, werkelyk!
en kbreng voor geen goud mijn kat naar t asiel. :s