Wanneer luistert een kitten naar zijn naam?
Wanneer luistert een kitten naar zijn naam?
Ik heb sinds 1 week 2 kittens van 9 weken oud en ik was benieuwd na hoelange tijd ze naam hun naam luisteren?
Groetjes Yvonne, Vlinder en Merel.. 

Re: wanneer luisterd een kitten naar zijn naam?
Oh, dat kan heel lang duren.
Sommige katten reageren op de klanken in hun naam en sommige katten zullen nooit op hun naam reageren, of je nu 'Mickey' of 'Mouse' roept, zolang ze hun eten maar krijgen.
Ik heb het hier wel eens geprobeerd en soms lijkt het alsof ze meer reactie vertonen bij een bepaalde naam, maar bij elke naam bewegen de oortjes en 'luisteren' ze.
Ze zullen meer op je groep afkomen, dan op hun naam, terwijl een hond echt naar zijn naam luistert in de meeste gevallen.
Sommige katten reageren op de klanken in hun naam en sommige katten zullen nooit op hun naam reageren, of je nu 'Mickey' of 'Mouse' roept, zolang ze hun eten maar krijgen.

Ik heb het hier wel eens geprobeerd en soms lijkt het alsof ze meer reactie vertonen bij een bepaalde naam, maar bij elke naam bewegen de oortjes en 'luisteren' ze.
Ze zullen meer op je groep afkomen, dan op hun naam, terwijl een hond echt naar zijn naam luistert in de meeste gevallen.
Re: wanneer luisterd een kitten naar zijn naam?
Koos reageert op elke naam
Kinky en Kees luisteren wel gewoon.
Koetje is oost-indisch doof. Die reageert alleen op het geluid van de voeremmer.
Je kan het wel stimuleren door telkens als je ze aait, hun naam te zeggen.

Kinky en Kees luisteren wel gewoon.
Koetje is oost-indisch doof. Die reageert alleen op het geluid van de voeremmer.

Je kan het wel stimuleren door telkens als je ze aait, hun naam te zeggen.
Blikopener van Kees, Kinky en Koetje.
Lieve Koos*, we missen je!
Lieve Koos*, we missen je!