Afgelopen donderdagmorgen naar de DA geweest, ze zei dat het misschien wel stress zou zijn...
Er ook over gehad dat ik misschien een 2e kat erbij zou willen nemen, als het stress is dan is het nog maar de vraag of een 2e kat erbij wel een oplossing ervoor zou zijn, of ik de geschiedenis verder van hem wist, nee dus, is onbekend of het een buitenkat of binnen kat is geweest vroeger.
Hij speelt nog steeds als vanouds, maak lawaai met een stukje papier en mijnheer eist dat je er een propje van maakt en dan weggooid zodat hij er als een gek achterna gaat rennen om hem vervolgens terug te brengen.
Maar wat als het vanouds wel een buitenkat is en ik hou hem op 4 hoog.
Mocht het alsnog een voedselallergie zijn en de hypoallergene brokken slaan aan, as maandag met de DA hierover hebben, dan blijft het poepie gewoon bij mij uiteraard.
Terugbrengen naar het asiel is uitgesloten, dat doe ik hem echt niet aan.
Stiekem hoop ik dat het een voedselallergie is dan kan hij blijven, maar ik wordt gek als blijkt evt dat ik een buitenkat binnen op 4 hoog wil houden.
Nou ja..stiekem, zeg het verkeerd wellicht, eigenlijk hoop ik dat ie helemaal niets mankeert en dat het de overgangsfase is van asiel naar een warm huis, maar wanneer de keuze zou moeten worden gemaakt tussen een voedselallergie of een buitenkat opsluiten als binnenkat ....