Hallo allemaal, nieuw op dit forum hier!
Ik heb sinds vorige week dinsdag een kitten van ong 8 weken uit het asiel gehaald (2 weken daarvoor had ik haar zelf gevonden en met veel moeite ook gevangen, ik moest alleen mijn vriend nog even overtuigen

)
Sinds vrijdag heeft zij diarree. Het is dunnig en ruikt een beetje zuur. We zijn al naar de dierenarts geweest die de ontlasting gaat testen op parasieten ed. Zondag heeft ze een dagje gevast, wat in de papieren van het asiel stond. Toen zij maandagavond weer ontlasting kreeg, leek het al iets dikker, en ´s nachts had zij nog iets gedaan wat er weer iets beter uitzag.
Maar gistermiddag werd het weer dunner, en nu hangt het er tussenin.
Zij krijgt bij ons Iams kittenbrokjes. Nu las ik in bovenstaande berichten een ervaring met Iams natvoer.
Hebben meer mensen slechte ervaringen met Iams kittenbrokjes?
Wij hebben nog een zakje kitten34 van RC staan, misschien moest ik dat eens proberen?
Ik ben er echt mee aan, ik vind het zo sneu voor die kleine, zit af en toe piepend op de bak
Ik hoop dat de dierenarts snel contact opneemt.
Ze is vorige week in het asiel nog ontwormd, dus daar kan het niet aan liggen denk ik. Wij hebben nog 2 andere binnenkatten, de kans dat zij wormen hebben is niet groot (maar binnenkort ontworm ik ze wel weer