Ja, geen idee hoe hij erop gekomen is. Hij eerst eens dat oogje opengetrokken, dan het oogje verdoofd en dan niet bepaald zachtzinnig met een watje in dat oogje gegaan en daarna met een pincet, en hup, daar was het ! Het was een halmpje (je weet wel, als gras in bloei staat) dus dat is ook nog tamelijk scherp. Het ergste is dat ik echt wel klaar stond om hem uit te kafferen omdat hij dat beestje zo hardhandig behandelde, maar zo zie je maar...
Voor alle duidelijkheid, het was niet Evita die dit pijnlijk oogje had, maar haar zusje Lola, die bij mijn ouders woont. Maakt niet veel uit, want ik hou van haar als was ze mijn eigen poes. Het is ook een poes die harten verovert, je kan niet anders dan van haar houden.
Daarnet had ik niet veel tijd, want ik moest nog gaan lesgeven, maar ik wilde uit opluchting toch meteen even laten weten hoe het verlopen was. Maar in mijn haast ben ik jullie vergeten bedanken om zo met ons mee te leven. Voor iedereen een knuffel van Lola (en dat kan ze zo goed) !
EDIT:
Nog even een update van Lola: ze is weer helemaal beter !! Het heeft nog een heel tijdje geduurd voor ze weer helemaal beter was nadat het aartje uit haar oog verwijderd was, maar zoals je kunt zien op de site hieronder, is ze weer helemaal haar speelse zelf.
http://svandedrinck.photosite.com/Lola/?page=1
Iedereen hartelijk bedankt voor de tips en het meeleven. Deze site zal blijven staan en regelmatig aangepast worden met nieuwe clownstreken van onze Zwarte Lola (of zoals Renate zegt, she's a showgirl)