niet kunnen plassen

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Gesloten
Gebruikersavatar
Miranda
Panter
Panter
Berichten: 566
Lid geworden op: 25 mei 2003 21:22
Locatie: Oosterwolde

Bericht door Miranda »

Dat is een heleboel geld!
Gelukkig is je eigen bijdrage nog bestaalbaar.

Maar... waar heb jij je kat verzekerd en wat ben je maandelijks daarvoor kwijt?
Want ik overweeg ook mijn twee poezebeestjes te laten verzekeren, vooral als ik jouw verhaal lees.
Gebruikersavatar
Luuntje
Lynx
Lynx
Berichten: 103
Lid geworden op: 05 jun 2007 07:13
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Luuntje »

Inderdaad Jan, dat wat Miranda vraagt zou ik ook weleens willen weten.
Met Tux alleen was het allemaal nog te doen, maar als we er straks twee hebben wordt het toch een heel ander verhaal.

Ik weet dat er een wachttijd van dertig dagen bij de meeste verzekeringen zit voor je mag gaan declareren, dus waarschijnlijk komt de sterilisatie van onze nieuwkomer voor eigen rekening (helaas), maar dat neemt niet weg dat de overige kosten ook hoog kunnen oplopen.

Groetjes, Luuntje.
De kat zei: "Ik ben geen vriend en geen dienaar. Ik ben een kat die gaat en staat waar hij wil en ik wil in jouw hol komen wonen."
Gebruikersavatar
janneman
Huiskat
Huiskat
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jul 2007 09:26
Locatie: tilburg

Bericht door janneman »

Het is nu weken later en Fredje is helemaal de oude.
Utrecht belde gister nog op om te vragen hoe het met hem was en dat ze ook de uitslagen hebben van de stenen.
Ze gooide er een moeilijke naam tegen aan.
Ze stuurd nu een brief op met verschillende mogelijkheden met voeding.
Dat kunnen we dan eens gaan proberen wat hij er van lust en ook wat er te krijgen is bij de DA.
We wachten het nog even af

groetjes
Gebruikersavatar
janneman
Huiskat
Huiskat
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jul 2007 09:26
Locatie: tilburg

Bericht door janneman »

De uitslag van de stenen zijn binnen en het voer ook.
De prijs valt mee.
Groetjes
Gebruikersavatar
Luuntje
Lynx
Lynx
Berichten: 103
Lid geworden op: 05 jun 2007 07:13
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Luuntje »

Hallo Jan,

Ik ben benieuwd, welke stenen had hij nou? Calciumoxalaatstenen of struvietstenen? En wat voor voer heeft hij gekregen?

Groetjes, Luuntje.
De kat zei: "Ik ben geen vriend en geen dienaar. Ik ben een kat die gaat en staat waar hij wil en ik wil in jouw hol komen wonen."
Gebruikersavatar
Lotus
Huiskat
Huiskat
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 aug 2007 11:00
Locatie: Polder
Contacteer:

Bericht door Lotus »

Ja ik ben ook wel benieuwd naar die verzekering. :oops: Ik wil graag mn katjes gaan verzeker en nu helemaal , want wij hebben besloten
om toch meer katten te nemen al ze komen aanwaaien :lol:
Profeet Mohammed aaide zijn kat (Muezza) 3 keer over zijn kop en sinds die tijd hebben alle cyperse katten een "M" op het voorhoofd
Gebruikersavatar
janneman
Huiskat
Huiskat
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jul 2007 09:26
Locatie: tilburg

Bericht door janneman »

De verzekering is van

http://www.proteq.nl/

onder het kopje dier&zorg en daar kan je een beetje al de premie uit rekenen en nog meer vragen enz.

groetjes jan
Gebruikersavatar
janneman
Huiskat
Huiskat
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jul 2007 09:26
Locatie: tilburg

Bericht door janneman »

alles is weer op orde.
Met de verzekering ook,na 5 weken kwamen de declaratie terug.
Totaal kosten waren 1469.05 euro,daarvan kreeg ik 1062.88 euro terug van de verzekering en heb dus 406.16 euro zelf bij moeten leggen.
Ik moet er ook even bij zeggen dat er een medicijn bijzat van 55 euro dat niet herkenbaar was in de medicijnen wereld en dat werd dus ook niet vergoed.

Maar fredje kan er weer tegen en lang hoop ik ook nog ,het is weer een bandiet als vanouds.

groetjes jan
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Ik heb net je hele verhaal nog eens nagelezen en ik realiseerde me daardoor toen pas goed dat jouw kater echt geluk heeft gehad met jou, want je dierenarts had niet veel hoop meer en je hebt toch alles op alles gezet om hem te helpen. Echt klasse!

Wat een enorme kosten trouwens, maar goed dat je een verzekering had afgesloten :-). Eind goed, al goed!

groeten,
Sandra
Gesloten