Ik wil eigelijk mijn hart luchten over mijn wijlen poes Trixie van 14.5.
Het begon in begin april toen ik naar de da ging omdat ze wat lusteloos was en te weinig at en tevens af en toe wat licht braakte. Daar heeft de da geconstateerd dat ze een iets te lage temp. had! Heeft haar een injectie gegeven om de eetlust op te wekken en wat om het braken tegen te gaan. (naderhand dacht ik; hij had beter moeten weten!)
Dat was het. Ergens eind juni kwam het weer terug. Weer naar da, nu wel een bloedonderzoek! Ze bleek een creatinine van 900 te hebben!

Na paar dagen (5) bij de da was ze er weer red. bovenop (crea va 400). Weer naar huis met spec. k/d dieetvoeding. Na een week weer bloedonderz., creatinine was verder gedaalt.

Nu later bij de weekendarts toch nieuw bloedonderz. Creatinine was 1200!

Circus begon weer van voren af aan.
Weer aantal dagen bij de da, maar nu daalden de waardes niet meer zo snel. De ene dag stegen ze zelfs weer.
Uiteindelijk bleef het steken op zo'n 800. (na 10 dagen).
Toch maar mee naar huis genomen (ondanks advies da om haar te laten inslapen). Ik zag de volgende dag al dat het niks werd (ze eet/drinkt niks en laat plas open, tevens waren de pupillen verwijderd vanwege de te hoge bloeddruk (had ze bij de da ook al)).
Toen ben ik naar de da gegaan, die heeft haar toen laten inslapen.
Ik was er zelf ook bij. Niet leuk! (Ze heeft gelukkig wel dik 14 jaar plezier gehad!)
Op de een of andere manier voel ik mij toch schuldig bij het laten inslapen.
Godzijdank heb ik nog veeel fotos en wat video filmpjes van Trix

Wat ik mijzelf ook afvraag is als we begin april al met dieetvoeding waren begonnen of ze dan niet veel langer beter was gebleven.
Ok, dat was mijn helaas trieste verhaaltje.
Gr. Ron