Hallo,
Sinds een paar dagen is onze poes een beetje lusteloos, loopt kleine stukjes en gaat weer liggen. Ze eet wel wat en verder wast ze zichzelf ook. Ik dacht eerst dat het misschien door de warmte kwam, maar nu is het niet zo warm meer in huis.
Vanmorgen zag ik dat ze nogal moeilijk gaat zitten.
Ik ga morgen wel naar de dierenarts hoor als het zo blijft, maar komt iemand dit misschien bekend voor? Ze is trouwens vier en vorige week weer ingeënt en gechipt.
Poes is lusteloos en gaat moeilijk zitten
- Admin
- Administrator
- Contacteer:
Deze symptomen zijn helaas te algemeen, waardoor het zowel een spier- als botaandoening kan betreffen. Ook komen deze symptomen voor bij bijv. staartbreuken, verdikte hartspier, verstopte anaalklieren, etc.
Het lijkt mij inderdaad zeer verstandig om het te laten onderzoeken door de dierenarts.
Het lijkt mij inderdaad zeer verstandig om het te laten onderzoeken door de dierenarts.
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
- Kattenbella
- Tijger
Nou ze rent alweer rond hoor! Haha werd vanochtend als vanouds wakker gelikt om 5.30u omdat ze eten wil. Gister was ze al een stuk actiever en nu rent ze dus weer. Ik weet niet of haar pootje al voor 100% over is, maar het ab kuurtje is ook nog niet af.
Wat kan je je toch zorgen maken he over zo'n klein beestje?!
Wat kan je je toch zorgen maken he over zo'n klein beestje?!

-
- Lynx