Mee op bezoek

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Admin
Administrator
Administrator
Contacteer:

Bericht door Admin »

Luuntje schreef:Ik haal een heel oud topic naar boven, dit omdat het gebruikelijk is dat je je verhaaltje bijvoegt bij soortgelijke topics.
Dat is prima, hoor. Dat is ook de reden waarom alle oude topics ook gewoon open staan :-D
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Muis
Jaguar
Jaguar

Bericht door Muis »

Ik heb mijn katten ook regelmatig meegesjouwd van hot naar her. Zo is Xena een keer meegeweest toen ik een week op een camping moest werken, beide katten hebben samen met mij bij mn moeder gelogeerd en soms ook bij een vriendin. Gewoon doen! Nu is hij nog jong en kan hij makkelijker aan dit soort situaties wennen. En daar kun je in de toekomst alleen maar profijt van hebben!

Ik nam trouwens altijd alles mee; klein krabpaaltje, voer- en drinkbakjes en de kattenbak. Eventueel een mandje en/of wat speeltjes.
En ik zette de katten inderdaad eerst op de kattenbak zodat ze die altijd terug konden vinden.

Veel plezier tijdens jullie weekendje en succes!
Ruudje
Kitten

Bericht door Ruudje »

Even voorstellen: Ik ben Ruud, de vriend van Luuntje en dus mede-eigenaar van Tux.
Ik wou even melden dat de vakantie met Tux bijzonder goed is verlopen en het mannetje zich voorbeeldig heeft gedragen. De gehele hotel-staf is verliefd op hem.
Niet iedereen zal het met me eens zijn, maar ik vind het het liefste katje ter wereld.
Luuntje is nog ff langer vakantie houden en Tux is weer thuis bij mij. Wanneer Luuntje terug is zal ze waarschijnlijk een reisverslag geven met evt wat foto's.

Groetjes Ruud en Tux
Miranda
Panter
Panter

Bericht door Miranda »

Wat grappig dat het zo goed ging. Ik bedoel, je hoort zoiets haast nooit. De kat mee het hotel in.
Ik ben benieuwd naar eventuele foto's! :grin:
Ruudje
Kitten

Bericht door Ruudje »

Je hoort het indd zelden en het was ook best lastig om een hotel te vinden waar katten toegelaten worden. We hebben verschillende hotels opgezocht op internet met de zoekterm "huisdieren toegestaan". Na het bellen of emailen naar deze hotels, die zgn huisdieren toelieten bleek dat de meeste geen thuis gaven zodra ze wisten dat het over een kat ging. Ik vraag me af, waarom een hond dan wel?
Een hotel in Belgie vond het prima, mits de kat "ontklauwd" was. Ik wist niet eens dat dergelijke gruwelijke vormen van dierenmishandeling toegestaan waren binnen de EU.
Verder zal het ook niet met elke kat gaan, elke kat is anders, maar het karakter van Tux laat het toe. Hij is dapper, maar toch aanhankelijk. We hebben dit natuurlijk wel stapje voor stapje geprobeert. Zo is Luuntje begonnen met kleine tripjes te maken met Tux. Tijdens de treinreis zit hij rustig op schoot. Met rustig bedoel ik ontspannen en duidelijk niet bang. Buiten dat vind hij alle aandacht (die je uiteraard krijgt met een kitten) schijnbaar OK.
In het hotel zelf deed hij alles wat hij thuis ook doet. Ook het vinden van de kattenbak e.d. was geen probleem. Zoals ik al aangaf was het gehele personeel van het hotel gek op Tux en ik heb sterk het idee dat het beestje zichzelf best vermaakt heeft.

Wij zijn dus zoals gewoonlijk bijzonder trots op ons ventje
Sandra W
Tijger
Tijger

Bericht door Sandra W »

Wat leuk zeg dat Tuxje het ook gezellig heeft gevonden! De gasten zullen we vreemd opgekeken hebben met z'n hummeltje in het hotel.....

groeten,
Sandra
Gesloten