K'ben hier nieuw op het forum

Gisteren hebben wij onze trots SnowWhite mogen ophalen. Ze is een witte Perz ( een poesje ), geboren op 2 Februari dit jaar.
De reis viel ons ( en Snow ) enorm mee, ze heeft vrijwel heel de weg liggen slapen in mijn armen. Ik vond het zo zielig om haar in een benchje te doen ( die we hadden meegenomen )
SnowWhite is opgegroeit met 15 andere Perzen ( een Cattery ) dus ze is heel wat drukte om zich heen gewent. We hebben heel erg naar de komst van Snow uitgekeken, en ik wil het haar hier heel graag naar haar zin maken.
Hieronder komen mijn vragen:
* We hebben 2 kleine wat oudere hondjes ( een Yorkje en een havanaizer ) Ze hebben elkaar gisteren ontmoet maar dit ging eigenlijk helemaal niet goed.
De hondjes zijn nogal nieuwsgierig en die vinden het allemaal enorm interessant dat kleine witte pluizenbolletje.
Het probleem zit hem ook niet dat de hondjes 'raar' doen tegen Snow, maar Snow ziet een vriendschappelijke band met haar nieuwe 'zusjes' duidelijk niet zitten!
Zodra ze één van de hondjes ziet, gaat ze blazen, maakt een bolle rug en haar staart word 4 keer zo dik ( ook haar haren gaan gigantisch overeind staan ) Als ze weet dat de hondjes in de woonkamer zijn, komt ze ook haar krabpaal niet uit.
Ik ben vreselijk bang dat het niet gaat goed komen, en maak me echt zorgen. Dus als iemand tips heeft???
*Snow eet gelukkig heel goed, we geven haar wat de Breeder ook gaf 'Nutro Choice'. Ze drinkt ook goed, en ze heeft al een paar keer netjes op de kattenbak geplast.
Ze heeft nog niet gepoept, en ze is nu toch al zo'n 24 uur bij ons in huis ( nu ik dit type )
Ik heb gelezen dat met Nutro Choice de ontlasting minder is..maar hoelang moet ik wachten voor ik me ( nog meer ) zorgen moet gaan maken? Ze heeft er duidelijk geen last van ( ze is heel de ochtend druk geweest met spelen en nu slaapt ze heerlijk )
Ik wil het allemaal graag goed doen, want we houden zoveel van haar.
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Groetjes
SnowWhite