De poes van mijn moeder is plotseling overleden, volgens de DA aan inwendige bloedingen, ze lag s morgens in een plas dikke donkere urine,
ze stierf toen binnen een half uur. Ze had enorme pupillen en was slap van het bloedverlies. Deze poes is bij mijn moeder geboren en had van het begin af aan plasproblemen, ze miauwde dan en plaste vaak naast de bak, het liefst op een stapel kranten.
Had deze poes een aangeboren urinewegafwijking, of is ze vergiftigd zoals de DA ook opperde?
Rest me nog te vermelden dat deze poes 4 weken geleden is gesteriliseerd, en dat ze rond oud en nieuw een beetje op zichzelf begon te raken zonder overigens ziek te zijn [ogenschijnlijk]
Met vriendelijke groet, Gerrie
Poes van 8 mnd overleden;nieren of vergiftigd?
Wat een afschuwelijke situatie en zo onverwacht!
Ik denk bij een poes van 8 maanden niet direct aan haar nieren, maar bijvoorbeeld aan haar blaas of complicaties na de sterilisatie of inderdaad aan vergiftiging. Hier is achteraf altijd moeilijk achter te komen. Wens je moeder maar heel veel sterkte toe!
Ik denk bij een poes van 8 maanden niet direct aan haar nieren, maar bijvoorbeeld aan haar blaas of complicaties na de sterilisatie of inderdaad aan vergiftiging. Hier is achteraf altijd moeilijk achter te komen. Wens je moeder maar heel veel sterkte toe!