Bstaat er ook senior BLIK voer

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Gesloten
1973meissie
Kitten

Bstaat er ook senior BLIK voer

Bericht door 1973meissie »

H oi allemaal,

Ik heb 2 oudjuhs die hopelijk nog lang meegaan maar ik heb wel senior brokjuhs maar adult blikvoer , ik weet nie of ik het zo goed doet.
Ze eten hun bakkies helemaal leeg hun vachten glanzen maar moet juh een senior ook senior blikvoer geven graag jullie reacties
hoi ik heb 2 katten urrertjuh van 10 jaar en gompie van 8 jaar zijn lieve katten ontdeugend eigewijs en vreselijk leergierig en speels
Muis
Jaguar
Jaguar

Bericht door Muis »

Ik dacht dat Whiskas ook Senior blikvoer heeft, maar ik kan er naast zitten ;-)
Sandra W
Tijger
Tijger

Bericht door Sandra W »

Je hoeft oudere katten geen blikvoer te geven, maar als lekker hapje kan het natuurlijk altijd. Gewoon blikvoer is meestal te zout voor oudere katten, maar senior blikvoer gelukkig niet. Er is speciaal seniorblikvoer bij de dierenarts of de dierenspeciaalzaak, maar er is natuurlijk ook nierblikvoer of blaasgruisblikvoer voor de oudere kat (als hij dat nodig heeft).

groetjes,
Sandra

PS: ik kan je berichtjes maar moeilijk lezen, dit is niet vervelend bedoeld hoor :grin:.
Kattenbella
Tijger
Tijger

Bericht door Kattenbella »

Ik geef meestal mijn oudere dieren ook blijkvoer van Hills KD naast de speciale brokken. Nu heb ik een paar zakjes van Whiskas senior voor de snack. Per ongeluk gekocht door en collega ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Admin
Administrator
Administrator
Contacteer:

Bericht door Admin »

Sandra W schreef:PS: ik kan je berichtjes maar moeilijk lezen, dit is niet vervelend bedoeld hoor :grin:.
Hoi 1973meissie,

Ik lees in je Profiel dat één van je hobbies het chatten is en ik snap dat het 'kewl' is om 'je' als 'juh' te schrijven enz., maar dit is een forum, waar men bij voorkeur de normale schrijftaal gebruikt, omdat berichten lang blijven staan. Ook kan er dan beter op onderwerpen gezocht worden als er gewoon normale teksten worden geschreven.

Alvast bedankt ;-)
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gesloten