Wat vinden jullie van snoepjes of drankjes met toegevoegde vitamines?
Op advies van de dierenwinkel heb ik een fles Viyo vitaminedrank gekocht. Omdat Dap weinig water en veel kattenmelk dronk, leek dit een goed alternatief.
Het is van Belgische makelaardij, en op http://www.viyo.com kun je meer info krijgen. Er zit oa Omega 3 en Taurine in.
Ook heb ik van Fit Ami snoepjes met haarbal- en vitaminepasta. Fit Ami kan je krijgen bij de AH. Iemand hier bekent mee? Dap vindt het allemaal heerlijk!
Gimpet heeft ook zo'n pasta tegen haarballen en met vitamines. Omdat Dap binnen blijft en tegenwoordig veel haart, krijgt hij 1 x in de week een beetje van deze pasta.
Sinds ik Dappie Viyo geef, nu bijna 2 weken, is zijn vacht nog mooier gaan glanzen.
Ik verdun het nu met een beetje water, zodat hij langer met een fles kan doen (1 fles is 3,95)
Hij weet de fles zelf al in de koelkast te vinden, en wordt helemaal wild als ie het ziet. Erg grappig!
Vinden jullie dit goed, geven jullie dit ook? Of wat geven jullie anders als snoepjes?
Vitaminedrankjes en snoepjes
Vitaminedrankjes en snoepjes
Dappie rules!
Ik geef ze hier RC voer, dat is een compleet voer. Daarom geef ik ze niet extra snoepjes, drankjes, pasta's e.d. In het voer zit ook al iets tegen de haarballen.
Verder krijgen ze hier wel edelgist, voornamelijk om vlooien te voorkomen en omdat Sarah in het verleden huidproblemen heeft gehad.
Zo reageren op vitamine spul ken ik inderdaad wel. Onze kittens vroeger bij mijn ouders hebben het een tijdje gehad. Ik weet niet meer waarom precies, maar ze vonden het heerlijk
Verder krijgen ze hier wel edelgist, voornamelijk om vlooien te voorkomen en omdat Sarah in het verleden huidproblemen heeft gehad.
Zo reageren op vitamine spul ken ik inderdaad wel. Onze kittens vroeger bij mijn ouders hebben het een tijdje gehad. Ik weet niet meer waarom precies, maar ze vonden het heerlijk

Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zag gister bij de DW allemaal vitaminedrankjes etc liggen. Wilde wel eens weten wat er in zit, en de enige ingredienten zijn water, suiker en honing.
Bij mijn weten is suiker slecht voor ze, en ik vraag me echt af welke vitamines hier in zaten. De verkoper zei toen ik vroeg of echinea beter was dan dit, dat je beter echinea kon geven. Dus dat doe ik nu een beetje door zijn vles (gourmet of sheba inmiddels, ik vind de whiskas zelf neit geschikt meer, en de hills lust hij niet. verder is er geen kant en klaar natvoer van andere merken te koop, en geen tijd voor vers)
Even wat extra's in de wintermaanden, net als wij.
Oh, en die Viyo is echt wel een goed drnakje, alleen Dap is er nu helemaal op uit gekeken! Net als op kattenmelk.
Bij mijn weten is suiker slecht voor ze, en ik vraag me echt af welke vitamines hier in zaten. De verkoper zei toen ik vroeg of echinea beter was dan dit, dat je beter echinea kon geven. Dus dat doe ik nu een beetje door zijn vles (gourmet of sheba inmiddels, ik vind de whiskas zelf neit geschikt meer, en de hills lust hij niet. verder is er geen kant en klaar natvoer van andere merken te koop, en geen tijd voor vers)
Even wat extra's in de wintermaanden, net als wij.
Oh, en die Viyo is echt wel een goed drnakje, alleen Dap is er nu helemaal op uit gekeken! Net als op kattenmelk.
Dappie rules!