Spinnen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
sadewi
Poema
Poema
Berichten: 223
Lid geworden op: 12 aug 2006 08:53
Locatie: Meppel

Bericht door sadewi »

Dap spint vooral als je hem aait. Maar hij laat het ook even weten als hij vanuit de gang weer de woonkamer in komt, dan maakt hij een soort prrt geluidje, heel zacht, en gaat daarna spinnen en bij ons zitten. Heel lief!

Klinkt dit iemand anders ook bekend?
Dappie rules!
Gebruikersavatar
Lies77
Poema
Poema
Berichten: 222
Lid geworden op: 17 mar 2006 16:55
Locatie: Kalmthout
Contacteer:

Bericht door Lies77 »

Wij hebben hier een dieseltje (Woefie) en een Turbo speedboot (Musti) wat spinnen betret.

Woefie is spint heel zachtjes. Je moet soms echt heel goed luisteren om het te horen. En alleen als ze aangehaald word en dan moet je toch minstens 5 min aaien en knuffelen, vandaar het dieseltje, voor ze begint te spinnen. Als we 's morgens beneden komen of als we thuis komen doet ze het ook wel. En blijkbaar als ze ligt te slapen ook, heel zachtjes, heb ik net ontdekt. :lol:

Musti daarentegen spint bij het minste, Zelfs gewoon als ik in de keuken bezig ben en meneer komt er gezellig bijliggen. Hij spint ook enorm hard (maar we hebben dan ook enkel Woefie als referentie en die doet alles zachtjes, ook miauwen).

En inderdaad, als er zo'n spinnende poes bij (liefst op) je ligt, word ik altijd heel erg rustig en val ik gegarandeerd in slaap.
carina
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2006 13:46

Bericht door carina »

Bedankt voor alle reacties! Meer leuke forums hier? Groet, Carina
Sandra1984
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2006 16:34
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Sandra1984 »

Hier spinde Harry in t begin niet, maar vanaf zondag is hij niet meer te stoppen.. Zodra je hem aanraakt gaat ie al spinnen..
Noortje kan ook heerlijk lang spinnen.
Gebruikersavatar
Marion
Lynx
Lynx
Berichten: 151
Lid geworden op: 02 jan 2003 18:54
Locatie: rijssen

Bericht door Marion »

Vraagje:

Tha kink heeft een beetje een perzenneus (zo een mét neus dus), maar hij snottert of piept niet bij het ademhalen. Wél als hij smorgens heel enthousiast spint wanneer we beneden komen!
Ik dacht dat dat misschien een ademhalingsprobleem was, maar na Danielles uitleg kan dat dus eigenlijk niet. Soms lijkt het wel of hij er bijna in blijft! :shock: Wat zou dat kunnen zijn dan?
If you hold a cat by the tail you learn things you cannot learn any other way..
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Geen idee, maar Bo doet het ook. Als wij 's ochtends uit bed komen spint hij zó hard dat hij er echt van piept. En hij doet dat dus alleen als we uit de slaapkamer komen. Hij blijft dan ook maar kopjes geven aan onze kuiten. :silly: Geen idee wat het echt betekent, ik denk altijd dat hij erg blij is dat we weer wakker zijn. :-P
Gebruikersavatar
Marion
Lynx
Lynx
Berichten: 151
Lid geworden op: 02 jan 2003 18:54
Locatie: rijssen

Bericht door Marion »

Of hij heeft honger. :silly:
Haha, kinky was vanmorgen ook weer heeeeel blij, en ikke dat hij niet de enige piepert is!
If you hold a cat by the tail you learn things you cannot learn any other way..
Mrij
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 27 apr 2006 23:42
Locatie: Someren

Bericht door Mrij »

De kleintjes spinnen hier al zodra je ze aankijkt
ook als ze tegen elkaar aan liggen

Minka daar in tegen hoor je nooit
je moet echt je oren bij zijn kop doen wil je hem horen spinnen. Ook kan minka amper miauwen
dan komt er een heel zielig mrauw uit wat nog niet eens lijkt op een miauw :)
maar goed minka is ook wel apart...
hij heeft zelfs hoogtevrees :D
(hij komt niet eens van de kliko af kijkt je heel zielig aan en blijft zitten als je hem oppakt en je gaat lopen kruipt tie helemaal tegen je aan... gekke minka :))
Mrij en de bende van 5...
Hnausi, Yasmine, Poes, Sinner en Mormeltje
Gesloten