Opgezette buik

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
rian
Poema
Poema
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 nov 2003 19:06
Locatie: Baarn

Bericht door rian »

Foul Smelling Pig schreef:Er is zeker nog hoop. Uit je verhaal maak ik op dat je kat nog voldoende zin in het leven heeft en in mijn mening mogen baasjes het niet opgeven zolang hun dieren dat ook niet hebben gedaan.

Fingers crossed... ;-)
Helemaal mee eens!
Sterkte!
Rian
Mauw
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Wat een doorzettertje!! Ik zou ook voor een second opinion gaan. En ik hoop dat daar iets bruikbaars uitkomt.
Veel sterkte en veel beterschap voor je lieverd!
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Hier ook flink fingers crossed ;-) .
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Ik doe mee, zet um op
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Adnarim76

Bericht door Adnarim76 »

Morgen tussen de middag heb ik een afspraak staan voor de echo. Daar ben ik dan ook bij en ze kunnen me gelijk vertellen wat ze zien. Erg prettig. Morgne weet ik hopelijk meer. Het is heel zielig aan het worden. Zijn ruggegraat zie je letterlijk zitten. Hij eet niet/heel weinig. Hij drinkt nog wel. Hij zwalkt soms onder het gewicht van die vochtophoping. Ik voel me heel onmachtig. Het is een bikkeltje, mijn mooie zwarte kater ('de zwarte').

Ik hou jullie op de hoogte wat er morgen uit de echo komt.
Adnarim76

Bericht door Adnarim76 »

Ik vergeet het helemaal te zeggen nog: Dank jullie dat jullie zo meeleven!
Gebruikersavatar
Marion
Lynx
Lynx
Berichten: 151
Lid geworden op: 02 jan 2003 18:54
Locatie: rijssen

Bericht door Marion »

Heel veel sterkte zometeen!
Ik hoop zo dat je een goede uitslag krijgt, in de zin van dat het te verhelpen is!

:kissykissy:
If you hold a cat by the tail you learn things you cannot learn any other way..
Gebruikersavatar
lianne
Poema
Poema
Berichten: 259
Lid geworden op: 26 dec 2005 19:32
Locatie: E- l Town Brabant

Bericht door lianne »

Ik duim voor jullie!!
En nu maar hopen dat het iets is wat waarvan je bikkeltje beter wordt.
Als je de mensen leert kennen, dan ga je van de dieren houden.
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Wat een nare situatie voor jullie allemaal. Ik hoop en duim natuurlijk ook van harte mee dat de dierenarts iets kan vinden, maar vooral dat het te verhelpen is.

groetjes en sterkte,
Sandra
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Ik duim ook en krijg onderhand een beetje kriebels. Ik hoop dat je gauw iets kunt laten weten ;-) .
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Adnarim76

Bericht door Adnarim76 »

Vorige week woensdag ben ik met mijn kat naar de radioloog geweest. Mijn lieve kat was er toen erg slecht aan toe. Op de echo was te zien dat hij verdikkingen had in de buikwand, waarschijnlijk tumoren. Er was niets meer aan te doen. Toen ik thuis kwam had ik al besloten hem te laten inslapen op die avond. Ik ging terug naar mijn werk nadat ik hem nog een dikke knuffel had gegeven.
Toen ik thuis kwam van mijn werk was hij al overleden. Hij heeft zijn plekje onder de tafel opgezocht en heeft zijn eigen tijd gekozen.
Het was heel triest.
Ik vind het verschrikkelijk dat hij overleden is, maar ik ben blij voor hem dat hij thuis is overleden en dat hij niet in de koude kamer van een dierenarts is overleden.
Ik mis hem erg en als ik een van mijn andere katten zie lopen, denk ik steeds dat ik hem zie. Hij is 11 jaar bij me geweest. Het is erg wennen dat hij er niet meer is. Ook al weet ik ondertussen hoe het is om afscheid te moeten nemen, het blijft pijn doen.
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Ach wat erg :-( Maar wat je zelf al schreef, hij is in een warme kamer heen gegaan, lekker thuis op zijn eigen plekje.
Ik wens je heel erg veel sterkte met het verlies :kissykissy:
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Ik was er ook al bang voor. Elke dag keek ik hier even om te kijken of je al wat gescheven had en toen het wat langer begon te duren kreeg ik al steeds minder hoop :-( .

Bah joh! Heel veel sterkte hoor! Een schrale troost is wel dat je mannetje op zijn eigen vertrouwde plek op zijn eigen gekozen moment, bij jullie, gegaan is. Maar triest en jammer blijft het :-( .

Dikke zoen en nog eens heel veel sterkte!
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

"He jakkes", zei ik direkt, maar later, inderdaad fijn dat hij in zijn eigen omgeving is gegaan.
Voor jou naar thuiskomen lijkt mij.

Veel sterkte!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Marion
Lynx
Lynx
Berichten: 151
Lid geworden op: 02 jan 2003 18:54
Locatie: rijssen

Bericht door Marion »

He bah, wat erg.. Maar inderdaad wel in zijn eigen vertrouwde omgeving..

Veel sterkte!
If you hold a cat by the tail you learn things you cannot learn any other way..
Gesloten