Hij negeert speeltjes!
haha, de verenslinger is mijn kitten (nog) bang voor:P
favoriet zijn eigenlijk de touwtjes van mijn sportbroek en het propje zilverfolie..
owja, heb gister bij de ikea zo'n kleine octopus gekocht, met allemaal van die 'armpjes' eraan..
ding koste 35 cent, ma hij vind het geweldig!
heb gister ook nog wat (dure:P) speeltjes met catnip gekocht, maar daar reageert ie niet echt op:S
beetje vreemd, ik dacht dat katten daar helemaal gek van werden..
favoriet zijn eigenlijk de touwtjes van mijn sportbroek en het propje zilverfolie..
owja, heb gister bij de ikea zo'n kleine octopus gekocht, met allemaal van die 'armpjes' eraan..
ding koste 35 cent, ma hij vind het geweldig!
heb gister ook nog wat (dure:P) speeltjes met catnip gekocht, maar daar reageert ie niet echt op:S
beetje vreemd, ik dacht dat katten daar helemaal gek van werden..
Groetjes van Mel, en een pootje van Boris& Shrek!
Niet alle katten reageren op catnip hoor. Sommigen worden er niet koud of warm van 
Cadeau lintjes zijn hier ook wel erg favoriet bij onze kleine man hoor. Vooral als ze dan aan een stoel vastgebonden zitten en er nog wel veel krullen in zitten, dat veert dan zo mooi terug

Cadeau lintjes zijn hier ook wel erg favoriet bij onze kleine man hoor. Vooral als ze dan aan een stoel vastgebonden zitten en er nog wel veel krullen in zitten, dat veert dan zo mooi terug

Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
haha, owkee, dan valt die van mij wrs onder die categorie;)Lotte schreef:Niet alle katten reageren op catnip hoor. Sommigen worden er niet koud of warm van
cadeau lintjes zijn inderdaad ook wel een goed idee(Y)