Ik ben 21 jaar en woon al 2 jaar alleen in het ouderlijk huis, maar wordt tijd dat ik volledig alleen woon.
Nu mijn vraag is :
is het mogelijk om een poes te kopen/krijgen van familie die net kittens heeft ( ik weet dat het niet vroeger dan 8 weken mag, geen zorgen ), en deze dan ook op een appartement binnen houden ?
Dus een kitten dan na acht weken weg mag, in een papartenment binnen houden. Wetende dat het een kitten is van een straatkat niet niets beter weet dan buiten gaan, die zelf een kitten geweest is van een straatkat. ( komt maar naar huis om te eten en ja, die meer op straat leeft dan binnen eigenlijk )
Ik weet nog niet wanneer ik ga verhuizen, en zal dus ook geen poes kopen voor ik helemaal zelf verhuisd ben.
Ik ben nu al 1 week volop aan het zoeken van gezondheid en dergelijke, alle informatie dus, maar antwoord op deze vraag heb ik nog niet gevonden. Totdat ik op dit forum botste natuurlijk.
Ik zou ook zelf een krappaal maken enzo, want als alleenstaande, pas afgestudeerde student die nu volop om werk zoekt, is mijn budget wel wat krap.
Maar omdat aleen maar alleen is zou ik toch wel een huisdier willen ( ik heb nu een hamster, maar daar heb je geen gelegenheid aan [ gekocht in een dierenwinkel waar honden/hamsters en soms kittens in glazen kooien zitten. ZIELIG :'( :'(, maar ik wil daar wel 1 kopen , maar heb bang over de gezondheid en dergelijke. DAT is een andere zaak.
Oeioei, ben hier maar aan het typen en typen, dat komt ervan als je snel kan typen e

Om van dit berich een samenvatting te maken:
1) mogelijk om een poes die eigenlijk een "afstamming" heeft van alleen straatkatten die af en toe naar huis komen om te eten of slapen, binnen in een appartement te houden en nooit buiten.
2) en graag de maximale prijs van een poes per maand ( zonder speeltjes, paal, ... )
Dank bij voorbaad.
ps: sorry voor deze lange post.