Ik heb al eerder om hulp gevraagd omdat mijn poes van 10 de nieuwe poes van 8 mnd niet leek te accepteren. Nou dat is inmiddels redelijk tot goed gelukt

Alvast bedankt!!!
Groetjes, Nancy, Lana en Cleo
Ik denk dat je katje gewoon gelukkig is en dat laat blijken met het miauwen. Het is juist een goed teken dat hij met zijn pootjes kneedt, want dat betekent dat hij tevreden en ontspannen is. Hoe meer hoe beter! Maak je dus maar geen zorgen, gewoon veel aandacht leven.Melb schreef:alleen miauwt hij opvallend veel. ik vind het echt heel zielig klinken, maar hij miauwt ook als ik bezig ben met hem zeg maar, of als hij naast me staat. Vaak doet hij tijdens dat miauwen ook overdreven kneden met zijn pootjes in de vloer of waar dan ook. Voelt hij zich eenzaam? mist hij z'n moeder en 2 zusjes?
dat is een compliment voor meSandra W schreef: Ik denk dat je katje gewoon gelukkig is en dat laat blijken met het miauwen. Het is juist een goed teken dat hij met zijn pootjes kneedt, want dat betekent dat hij tevreden en ontspannen is. Hoe meer hoe beter! Maak je dus maar geen zorgen, gewoon veel aandacht leven.
groetjes,
Sandra
Das inderdaad een goede tip, ga het meteen proberen!Shaz schreef: Dat trappelen doen ze ook bij hun moeder als ze melk drinken. En dat doen kittens inderdaad nog regelmatig als ze ontspannen zijn.
Het zal inderdaad wel ontzettend wennen voor hem zijn nu hij zijn speelmaatjes kwijt is en ik denk dat hij daarom nu die aandacht aan jou vraagt. Mijn ervaring is dat dit vanzelf minder wordt als ze groter worden. Whoopy heeft dat mauwen ook heel erg gedaan en hij werd pas rustig als hij bij me zat, ik had hem ook vaak over mijn schouder hangen terwijl ik bezig was. Dat was voor hem genoeg. Wat ook kan helpen is een kledingstuk met jouw geur eraan bij hem leggen.