Zie net jullie berichten en Guus is weer thuis
Hebben in Gent een goede uitleg gehad over hoe nu verder. Het radioactief jood werkt nu nog steeds door dus we moeten nu over twee en vier weken weer bloedprikken om te kijken of de waardes aan het dalen zijn. Het is wel moeilijk om al de voorzorgsmaatregelen in acht te nemen want je ' ziet' natuurlijk niets. Als ze nou licht zou geven van de straling dan ben je je er van bewust...

Dus vannacht steeds van bed moeten duwen...wat ze natuurlijk gemist heeft en zo graag zou willen

en de kattenbak steeds na iedere plas of poep verschonen om het zo min mogelijk in huis te hebben. Dat op zich is niet zo erg maar Tatum heeft nog steeds geen zin om op de korrels te gaan zitten. Ik hoop zo dat Guus het haar leert want nu kan ik steeds poep en plas ruimen. Wat een eigenwijze beesten zijn het toch
Guus ziet er al wel al beter uit dan een week geleden dus dat is een goed teken en wat was ze blij om ons te zien!! Ze hebben in Gent erg moeten lachen omdat ze zo vocaal was....ze hadden in eerste instantie niet door dat Guus doof is en dat haar manier van communiceren is
Het ritje naar huis was wel een regelrechte ramp. We hebben er 3 uur op gereden, de ene file na de andere. Gelukkig sliep Guus gewoon door in haar mand. Die is werkelijk uitgeput en slaapt als een roos.
Ik ga vanmiddag was foto's maken en zal ik in mijn fototopic plaatsen, maar nu eerst de boodschappen want heb werkelijk niets meer in huis...
Spreek jullie straks en ontzettend bedankt voor alle lieve berichten...
Liefs Renate