Doen ze haar pijn?
Doen ze haar pijn?
Er is hier iets raars gaande. Belle, Bo & Bindi kunnen prima met elkaar overweg, en er wordt flink gestoeid. Meestal is Bindi degene die de heren uitlokt voor een ren- en vliegpartijtje. En daarbij staat ze zeker haar mannetje, ondanks dat ze nog vrij klein is.
's Nachts slapen onze katten met zijn allen op de gang. De laatste paar weken, als wij net in bed liggen, begint Bindi vaak te piepen en miauwen alsof ze pijn heeft, hetzelfde geluid dat ze ook wel eens maakt als het spelen eventjes te hard gaat. Alleen doet ze dat 's avonds dus vrij lang. En op het moment dat wij gaan kijken wat er aan de hand is, zitten ze ons aan te kijken alsof er niets gebeurt. Maar wat ik nu wil weten is: Wat gebeurt daar? Vaak is Belle bij haar en ligt Bo ergens anders. Doet Belle haar pijn? Of lokt zij Belle uit? Hoe kunnen we daar achter komen?
Het is echt een rotgeluid om steeds bij in slaap (proberen) te vallen.
's Nachts slapen onze katten met zijn allen op de gang. De laatste paar weken, als wij net in bed liggen, begint Bindi vaak te piepen en miauwen alsof ze pijn heeft, hetzelfde geluid dat ze ook wel eens maakt als het spelen eventjes te hard gaat. Alleen doet ze dat 's avonds dus vrij lang. En op het moment dat wij gaan kijken wat er aan de hand is, zitten ze ons aan te kijken alsof er niets gebeurt. Maar wat ik nu wil weten is: Wat gebeurt daar? Vaak is Belle bij haar en ligt Bo ergens anders. Doet Belle haar pijn? Of lokt zij Belle uit? Hoe kunnen we daar achter komen?
Het is echt een rotgeluid om steeds bij in slaap (proberen) te vallen.
Ehhh ik herken dit alleen als zodanig met Missy en Redney.
En dat is als Redney bovenop Missy springt wat zij niet wil en dan hoor ik haar ook klaaglijk miauwen.
Hij heeft het 1 keer gedaan bij Jessie, zij maakte dat precies zelfde geluid.
Zo van ik wil dit niet.
En Redney is geholpen! Maar blijft toch bij tijd en wijle dat vervelende gedrag vertonen.
Hij weet dat ik het niet pik, dus gaat er ook als een speer vandoor als hij mij ziet.
Gelukkig gebeurt het vrij sporadisch maar leuk vind ik het niet
Hoe oud is Bindi nu? Het kan zijn dat ze krols aan het worden is en dat wekt ook zulk gedrag op al is een kater geholpen.
Anders zou ik het niet weten
En dat is als Redney bovenop Missy springt wat zij niet wil en dan hoor ik haar ook klaaglijk miauwen.
Hij heeft het 1 keer gedaan bij Jessie, zij maakte dat precies zelfde geluid.
Zo van ik wil dit niet.
En Redney is geholpen! Maar blijft toch bij tijd en wijle dat vervelende gedrag vertonen.
Hij weet dat ik het niet pik, dus gaat er ook als een speer vandoor als hij mij ziet.
Gelukkig gebeurt het vrij sporadisch maar leuk vind ik het niet

Hoe oud is Bindi nu? Het kan zijn dat ze krols aan het worden is en dat wekt ook zulk gedrag op al is een kater geholpen.
Anders zou ik het niet weten

The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Bindi is een maand of 8. Maar ik dacht juist dat ze pas krol zou worden als de dagen weer gaan lengen? 
Ik vraag me ook ten zeerste af of Belle wel de boosdoener is hoor, het is zo'n sulletje. Bindi is zelf veel gehaaider. En daarbij, wij zien dus never nooit wat er gebeurt. Redney deed het bij jullie ook overdag en waar jullie bij waren?

Ik vraag me ook ten zeerste af of Belle wel de boosdoener is hoor, het is zo'n sulletje. Bindi is zelf veel gehaaider. En daarbij, wij zien dus never nooit wat er gebeurt. Redney deed het bij jullie ook overdag en waar jullie bij waren?
Nou 8 maanden is toch echt wel de leeftijd om krols te worden ongeacht de tijd van het jaar hoor
Die stommerd deed het overdag waar ik bij was ja
Maarja weet hij veel dat het ongewenst gedrag is voor ons
Maar het gebeurde ook als ik er niet bij was hoor, dan hoorde ik het aan Missy's klaaglijke gemiauw.
Maar ik kan er ook naast zitten hoor, ik herkende het gewoon gelijk.
Mischien wil Bindi nu ineens bij jullie in de kamer en maakt dat zo kenbaar? Of doet ze geen aanstalten om in de slaapkamer te komen als je gaat kijken?
Misschien wil ze aandacht, en je bent nou eenmaal gaan kijken toen zij zo miauwde dus die link is voor haar gauw gelegd natuurlijk.
Het een kan wel met het ander te maken hebben, dat de krolsheid zit te werken.

Die stommerd deed het overdag waar ik bij was ja

Maar het gebeurde ook als ik er niet bij was hoor, dan hoorde ik het aan Missy's klaaglijke gemiauw.
Maar ik kan er ook naast zitten hoor, ik herkende het gewoon gelijk.
Mischien wil Bindi nu ineens bij jullie in de kamer en maakt dat zo kenbaar? Of doet ze geen aanstalten om in de slaapkamer te komen als je gaat kijken?
Misschien wil ze aandacht, en je bent nou eenmaal gaan kijken toen zij zo miauwde dus die link is voor haar gauw gelegd natuurlijk.
Het een kan wel met het ander te maken hebben, dat de krolsheid zit te werken.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Flits heeft een speciale mauw, die hee klaaglijk en raar klinkt. Die gebruikt ze enkel al zij beneden ergens zit, en iedereen (meestal ook de andere katten) zich boven bevindt. Als ik haar dan roep, komt ze wel en houdt het op. Maar het klinkt echt heel raarclaudia schreef:Nee, meestal zijn ze beneden in de gang als ze dat geluid maakt.

Ja, dat herken ik ook wel. Luna heeft ook een hele gekke klaaglijke mauw als wij niet binnen handbereik zijn en ze toch graag aandacht wil.sKatje schreef: Flits heeft een speciale mauw, die hee klaaglijk en raar klinkt. Die gebruikt ze enkel al zij beneden ergens zit, en iedereen (meestal ook de andere katten) zich boven bevindt. Als ik haar dan roep, komt ze wel en houdt het op. Maar het klinkt echt heel raar. Misschien is het bij jou ook een soort zoek-mauw?
Beginnende krolsheid zou me ook niet verbazen, Claudia. Ze heeft er wel de leeftijd voor en volgens mij reageren katten die veel binnen zijn minder op de seizoenen.