Wat erg allemaal ! Ik heb al veel héél goede dingen gehoord over Utrecht, toen mij vroegere hondjes zo ziek waren, wilde ik er ook naartoe, het is uiteindelijk Gent geworden, want de afstand was voor mij te ver, zeker als ik dan meerdere malen zou moeten gaan. Mijn da, spreekt ook erg goed over Utrecht, hij stuurt zelfs soms dingen naar ginder op voor analyse, tewijl we hier in Belgie ook goede dierkliniekken hebben....dat zegt genoeg zeker ?
Als je je zo ongerust maakt over haar hartje, en of je nu al niet mag beginnen met medicijnen, zou ik dat zeker opnieuw aankaarten bij de da. Hangt er ook vanaf waaneer je terecht kan in Utrecht, als dat nog 14 dagen gaat duren, moeten ze ondertussen toch iets doen denk ik... Je kan natuurlijk ook zelf telefoneren naar Utrecht, en uitleggen dat het erg dringend is, als ze haar voorgeschiedenis horen, en de huidige concentratie schidklierhormoon, dan zullen ze zeker begrijpen dat het een spoedgeval is.
Héél veel succes, en ik hoop dat alles een goede afloop krijgt, we duimen met jullie mee. Liefs veronikske