We zijn beiden van mening dat de kans heel klein is, maar dat het wel mogelijk is. Bij deze discussie gesloten?
Ik weet niet helemaal of je het wel echt goed gedaan hebt hoor... Niet om lullig te doen, maar het klinkt alsof er nog een deel teek is achter gebleven in het wondje. Als je een slijmerig goedje zag is de teek dus open gegaan en is dus waarschijnlijk de kop en poten in het wondje achtergebleven. Meestal zweert dit er vanzelf uit (net als een splinter), maar het kan ook lelijk gaan ontsteken. Ik zou het dus wel even in de gaten houden hoor! Ik heb ook wel eens een kleine (verse) teek gezien en daarvan kun je wel degelijk pootjes en een kopje zien (goed inzoemen).Bjørn schreef: Ik heb de pincet zo ver mogelijk over de teek heen gezet, een kwartslag gedraaid en hem er toen uitgehaald.
Het gehele lijfje had ik in de pincet zitten en aan het eind een beetje een slijmerig goedje.
Geen poten en ook geen kopje.
Weet iemand of ik dit goed gedaan heb en weet ook iemand toevallig hoe die teek bij Luna gekomen kan zijn?
In de bijsluiter van deze producten staat hoe lang het 'geldig' is. Volgens mij gaat de Frontline drie maanden mee, de stronghold weet ik niet... Maar zoals ik al zei: zie bijsluiter.Bjørn schreef:Nog een klein vraagje erachteraan: Luna (en ook Sjors) zijn precies 3 weken geleden behandeld met een anti-vlooienmiddel. Luna met Stronghold en Sjors met Frontline. Kan dit al uitgewerkt zijn?