doryn schreef:Ik hoorde van die andere mevrouw dat zij gister haar katertjes heeft moeten laten inslapen.
Ik heb nu besloten dat ik Billy niet ten koste van alles in leven ga houden.
Odin heeft zijn laatste dagen gesleten in een klein hokje bij de dierenarts.
En dat wil ik voor Billy niet.
Hij krijgt lekkere hapjes en veel aandacht en we zien wel wat er van komt.
Jeetje Doryn, die mensen zijn dus echt raar bezig met hun fok!!
Ik vind het een moedig en verstandig besluit van je. Je kiest zo voor kwaliteit en niet voor kwantiteit!
Ik hoop echt heel erg dat Billy nog een lange tijd bij je kan zijn en dat je nog lang van hem mag genieten!!
Liefs Lotte
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Billy vandaag:
Hij ligt het liefst bij mijn vriend, die zit altijd rustig, ik ben altijd aan het omlopen
Hij heeft vandaag een beetje vlees gegeten, meer hoeft ie niet.
Lieve,kleine Billy toch... arm manneke..., je ziet inderdaad als je de foto's vergelijkt dat hij ziek is.
Lieve Doryn, we denken aan jullie, en blijven hopen dat alles goed kom, geef hem nog maar wat extra knuffels van ons.
liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...
Ik ga vanmiddag met Billy naar de dierenarts.
Hij knapt niet op en hij heeft een bol buikje dus ik vrees het ergste: Fip.
Maar hij eet nog wel dus het is zo tegenstrijdig.
Ik hou jullie op de hoogte, ik moet er om 10 over 2 heen.
Wat erg meid, ik blijf hopen dat het zal meevallen allemaal, maar als straks bij de DA zou blijken dat het niet zo is, weet ik dat er jouw een moeilijke beslissing te nemen staat. Hoe moeilijk dat ook zal zijn, ik weet zeker dat jij de juiste beslissing voor Billy gaat nemen, je ziet hem ontzettend graag je hebt hem al je liefde en vriendschap gegeven en je wilt niet dat hij verder moet lijden. Lieve Doryn, heel veel sterkte voor straks, wij denken aan je,
liefs veronikske
katten zijn als chips...je kan niet stoppen na één...