hoi hoi ,
sinds 2 weken hebben we een kitten erbij een bengaal 16 weken is ze nu en ons prinsesje heet Nevada Satanika ...we hadden al 2 siamesen die zijn nu 10 .(diablo &gizzmo, 2 broeders)
Het gaat redelijk mot ik zeggen ze hebben niet gevochten er is wel geblazen en een paar rake tikken uitgedeel van allebei de kanten en tot nu toe vind gizzmo het kitten alleen leuk als et hem uitkomt dus snuffelen aan haar als ze slaapt en gister stond ze op tafel aan het kattegras te trekken toen ie dat ineens wel intressant vond en ernaast ging staan en mee gaat doen ...en dan voorzichtig toch wel effe ruiken !!maar als ze dan 10 minuten later langs loopt blaast ie naar der ...Nu mot ik wel effe vermelden dat nevada

ERG druk is als ze eenmaal de wind in haar bips heeft dan is ze ook echt niet meer te houden en dan kan ik me voorstellen dat het voor de 2 opaatjes vrij moeilijk is zo'n tante pollewop die niet te stoppen is ,maar dan ook nog en daarom plaats ik eigenlijk dit bericht vrij stoer gedrag vertoont ...ze komt dan aangerent en gooit dan haar lijf naar de zijkant maakt zich groot en zet der haren recht overeind staart dik en der oren plat in der nek en gaat in aanvalshouding en zo nu en dan krijgt 1 van mijn opaatjes dan een klap op zijn ei.Waarop de reacties verschillend zijn rustig weglopen wegrennen of het maar laten gebeuren en een beetje verschrikt kijken .ze ontwijken haar meer als dat ze er wat aan doen ik had verwacht dat ze als ze zulk gedrag vertoonde der wel op der plaats zouden wijzen ...maar waarom doet ze dit ?
ben erg benieuwd wat jullie hier van denken
groetjes joyce
diablo gizzmo en onze terroriste nevada !!