Apporteren jullie katten ook?
jaja, klinkt heeel bekend! Onze Ono doet dat ook met haar muisje (tot vervelens toe). Maar dan komt ze het voor de 1000ste keer terugbrengen en dan hebben we zoiets van "nu is het genoeg, we reageren niet". Maar dat lukt niet... Ze komt zoo dicht bij je zitten, legt de muis op je schoot en kijkt je dan aan, en weer naar de muis, weer naar ons, weer naar de muis, enz... wel grappig!
Het zijn toch allemaal Majesteiten hé
Onze Barrelteje apporteert tegenwoordig ook. Het is begonnen uit een soort van "per ongeluk" met mijn man en het is nu zelfs zo erg dat ze bij hem komt zeuren zodra hij thuis komt. Ze zoeken dan samen naar een muis en zijn rustig een half uur samen bezig. Leuk hoor!
Daantje en B-kwintet 
'Geweld eindigt waar respect begint'

'Geweld eindigt waar respect begint'
- veronikske
- Panter
- roderik1963
- Lynx
niet doorvertellen
Aan honden en of eigenaars ervan.
Als it openbaar wordt zal het een schande zijn voor het kattenras namenlijk
Appie aporteert de propjes papier en komt ze keurig weer terug brengen, hij heeft wel gevraagd een pseudoniem te gebruiken, maar weet hij veel over lezen....
Nadeel ervan is wanneer ik oud papier wil weggooien hij helemaal door draait en pas ermee stopt als ik ergens het zoveelste propje van heb gemaakt en die voor hem door de kamer heen gooit.
En je komt die propjes dan weer op de gekste plekjes tegen.
Dit bericht vernietigd zichzelf na gelezen te zijn....
PS.
Dit bericht is nimmer geschreven of geplaatst, anders wordt Appie boos .
Als it openbaar wordt zal het een schande zijn voor het kattenras namenlijk

Appie aporteert de propjes papier en komt ze keurig weer terug brengen, hij heeft wel gevraagd een pseudoniem te gebruiken, maar weet hij veel over lezen....
Nadeel ervan is wanneer ik oud papier wil weggooien hij helemaal door draait en pas ermee stopt als ik ergens het zoveelste propje van heb gemaakt en die voor hem door de kamer heen gooit.
En je komt die propjes dan weer op de gekste plekjes tegen.
Dit bericht vernietigd zichzelf na gelezen te zijn....
PS.
Dit bericht is nimmer geschreven of geplaatst, anders wordt Appie boos .
Bij ons doet alleen Malijn het; Pakito ziet er de lol niet van in. En Malijn doet het ook alleen maar met de typerende speelgoedmuisjes. Je gooit hem weg, ze stuift er achteraan, speelt er even mee en brengt hem dan weer terug om opnieuw weg te laten gooien met zo'n blik van "Waar wacht je nog op, onderdaan? Gooi die muis!"
En tja, wie ben ik om dit dan te laten? 

Mijn poes deed het ook in het verleden, ik zat op mijn kamer eerste verdieping, dan gooide ik zo'n schuim-balletje via de trap naar beneden...even later kwam ze er mee terug in haar bekkie, dan hield ik mijn hand op, en liet ze het er netjes invallen
Ik moest ook even twee keer kijken om het te geloven.
Hans.
Ik moest ook even twee keer kijken om het te geloven.
Hans.
Re: Apporteren jullie katten ook?
Nou ik was er net een onderwerp over aan het zoeken,
Ik dacht is mijn kat nu maf of doen meerdere katten het..
Als ik het muisje gooi rent ze er als een gek achteraan, en blijft het me steeds terug brengen!
Ze vind met een schoenveter spelen ook geweldig..
dan komt ze me de veter brengen, legt ze em half op me en gaat dan voor me zitten en me dom aan kijken, net zo lang tot ik met haar ga spelen haha echt te schattig..!!
Ze doet het ook altijd of ik nu zo uit het niets ineens gooi.. of ze komt er zelf mee aan rennen
Ik dacht is mijn kat nu maf of doen meerdere katten het..
Als ik het muisje gooi rent ze er als een gek achteraan, en blijft het me steeds terug brengen!
Ze vind met een schoenveter spelen ook geweldig..
dan komt ze me de veter brengen, legt ze em half op me en gaat dan voor me zitten en me dom aan kijken, net zo lang tot ik met haar ga spelen haha echt te schattig..!!
Ze doet het ook altijd of ik nu zo uit het niets ineens gooi.. of ze komt er zelf mee aan rennen

Een kat in huis maakt het thuiskomen tot thuis zijn!
- michellexxxx
- Huiskat
Re: Apporteren jullie katten ook?
Sammy doet het ook ! We hebben hem pas 2 weekjes en nu komt hij al met een muisje of balletje aanlopen en sprint erop af als je hem weggooid