Shaz, het was inderdaad erg schrikken dat de da ook dat gedacht had. ze waren helemaal niet gewoon dat een kat zoo kalm was en niets meer deed. Als da zelfs niet gewoon is wel raar, ze had dus ook eerst het ergste gedacht. Ben blij dat het niet zo is en dat hij beter zla worden.
Gisteren.... 's morgens koorts genomen en hij had geen koorts. Ik moet nog wel eens bellen omdat ik niet weet wanneer zijn temperatuur laag is. Hij had 37,2 graden. Maar achteraf heb ik zitten denken of ik wel goed zat in zijn 'kontje'.
We moesten gisteren een hele dag weg maar ik had hem 's morgens al anti-biotica gegeven en pijnstiller. 's Avonds thuis gekomen, zag ik hem nog steeds liggen op de mat. Ik ging eten geven in hun bakjes en Goya kwam meteen eten. Ik wilde eerst een bakje naast Mexx zetten en ineens zag ik dat Mexx zijn neus naar boven deed en aan het ruiken was. Snufsnufsnuf... hij ging heel stilletjes rechtstaan en ging ineens ook eten in de keuken. Héé dat was leuk te zien dat hij eens rechtstond. Weliswaar wat wankel, maar dat kan niet anders.
Hij drinkt ook nogaltijd van zijn bokaal. Ik merkte toch weer een kleine vooruitgang... Hoewel hij nog steeds niet van de mat komt en niet echt reageert als je tegen hem bezig bent. Maar toch al wat beweging, het strekken van zijn benen, sinds paar dagen zie ik hem zichzelf ook eens terug wassen

. Ik had hem eergisteren al eens een keertje zelf gewassen met een vochtig washandje, want hij was vuil en rook naar de urine

. Dus stilletjesaan komt er beetje beweging in.
Ik ging hem eens kammen voor ik ging slapen, want hij had hier en daar paar klitjes vuil of wat het ook was

. Hij genoot er dus zelfs van, of reageerde er toch tenminste op. Dat was leuk!! Hij ging zich naar die kant draaien, dan naar die kant

. Alleen ter hoogte van zijn kont, staart en achterste poten, gromde hij wel wat.
Vandaag is hij ook terug naar de keuken gaan eten toen ik eten gaf

. Hij drinkt nog altijd. Slaapt nog wel de hele tijd op de mat maar reageert als ik hem roep

. Hij heft zijn kopje op, wat doet dat goed. Klinkt misschien zo raar, maar hij heeft echt dagen op niets gereageerd

. Tegen de avond zal hij nog wel een beetje meer beter zijn.
Hij plast ook niet veel meer en gaat er ook niet meer naast.
Morgen laatste dag pijnstiller geven en dan zal hij toch al een beetje de oude moeten zijn zei de da. De anti-biotica duurt nog wel paar dagen.
Ik hou jullie op de hoogte hoe hij verbetert

.
Bedankt voor de sterktes!!