euhm alleen is het de bedoeling dat de kater de poes gaat dekken als ze oud genoeg zijn hihi
gelukkig plast hij nu nog keurig op de bak, hopelijk blijft dat zo

we willen graag 1 nestje van hem en dan laten castereren. overigens hoorde ik van een vervangend dierenarts dat we onze kater beter rond 1jr kunnen laten castereren ipv nu al
hij duikt bovenop de poes, maar wij hebben het idee dat hij nog niet helemaal begrijpt hoe dat moet, zijn houding is nog niet de meest handige

maar het is duidelijk dat hij 'er wel zin in krijgt'
ze fokken elkaar inderdaad enorm op. is het ook normaal dat katers juist als ze geslachtsrijp raken zo enorm knuffelig worden? hij is aan de ene kant echt enorm brutaal en dominant, maar knuffeliger dan ooit?
de poes moest nooit wat weten van mijn vriend en was volledig op mij gericht, enorm afhankelijk van mij tot vervelens toe. ze was bang van hem zonder aanleiding, hij heeft haar nooit per ongeluk pijn gedaan ofzo. sinds ze dit krolse gedrag vertoont is ze echter opeens helemaal lijp van mn vriend en wil ze steeds door hem geaaid worden

als ze dan een dag heeft dat ze zich niet zo krols gedraagt dan wil ze weer niks van hem weten, en is ze weer dol in dr kop dan is ze weer helemaal fan van hem
ze duikt dan ook opeens bij mn vader op schoot, waar ze normaal gesproken ook niets van moet hebben
(doet me denken aan een paar jaar geleden, was er een jonge shetlander hengst op een manege, die bleef maar vrouwen bespringen, en nooit mannen

)