Veel slapen en pus in oogje
Veel slapen en pus in oogje
het valt mij op dat mijn kat van 2,5 jaar (noa) de afgelopen week, extreem veel slaapt.... oke katten zijn lui, maar nu valt het zo op, weinig naar buiten enz...
nu zag ik net dat ze ook een beetje een geel pussig ook had, ik ga wel naar de dierenarts denk ik, maar misschien heeft iemand er hier antwoordt op??? zou dit met elkaar te maken kunnen hebben, of zou het gewoon een luie kat zijn...
groetjes tamara
nu zag ik net dat ze ook een beetje een geel pussig ook had, ik ga wel naar de dierenarts denk ik, maar misschien heeft iemand er hier antwoordt op??? zou dit met elkaar te maken kunnen hebben, of zou het gewoon een luie kat zijn...
groetjes tamara
ik heb gebelt en ass zegt inderdaad even langs komen, krijg dan waarschijnlijk een oogdruppel en antibiotica, ziel hoor arm beest.... ik wil m dan het liefst altijd meteen helpen.....
hoop wel dat ze die antibiotica in vloeibare vorm hebben, want denk niet dat ik er pillen in krijg!!!
bedankt voor de reacties in ieder geval!!!
groetjes
hoop wel dat ze die antibiotica in vloeibare vorm hebben, want denk niet dat ik er pillen in krijg!!!
bedankt voor de reacties in ieder geval!!!
groetjes
Het ligt er wel aan wat het is hoor, als het bitter is dan werkt het niet maar de meeste pillen kunnen we ze zo geven. En op antibiotica zijn ze gek! Dan likken ze het zelfs van de brokken af voor ze die op gaan eten
Nu lijken het net een stel sukkels maar verder zijn ze, helaas voor ons, ontzettend slim!

groetjes Sharon
nou ze heeft een dikke spuit in d'r nekvel gehad en een oogzalf die 4 x per dag gegeven moet worden....
en vrijdag moet het weer over zijn, anders terug komen, het was best heftig zegt ie, want het was erg rood erom heen.... hij keek ook nog met een vloeistof maar er was gelukkig niks beschadigd!
iedereen bedankt voor de adviezen en tips namens
en mij!!!
en vrijdag moet het weer over zijn, anders terug komen, het was best heftig zegt ie, want het was erg rood erom heen.... hij keek ook nog met een vloeistof maar er was gelukkig niks beschadigd!
iedereen bedankt voor de adviezen en tips namens

Nu ben ik geen DA, maar het lijkt verdacht veel op wat Norris en Luna 3 weken geleden ook hebben gehad. Oogje beetje dik en er kwam wat pus uit. Inderdaad ook veel slapen. Dat was een oogvliesontsteking. We kregen toen een speciale oogzalf en binnen 3 dagen was het weer voorbij.
Die oogzalf was bij Luna erg makkelijk te gebruiken, maar Norris moesten we toen echt onder een handdoek doen, omdat hij het hele huis bij elkaar gilde en enorm tegensputterde...
Die oogzalf was bij Luna erg makkelijk te gebruiken, maar Norris moesten we toen echt onder een handdoek doen, omdat hij het hele huis bij elkaar gilde en enorm tegensputterde...