Slome kat

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gesloten
Gebruikersavatar
Coen
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mei 2004 11:26

Slome kat

Bericht door Coen »

Hallo,

Ik heb een poes van anderhalf jaar oud.
Onlangs viel me op dat ze zeer sloom was en dat er een ontsteking bij haar keel zat.
De dierenarts heeft toen ontstekingsremmers voorgeschreven en de ontsteking en de bijbehorende koorts verdwenen.

Wel is de kat nog steeds sloom en ze maakt ook veel kreunende geluidjes.
De kat is nog zo jong dat het mij lijkt dat er iets aan de hand is.

Ze eet ook gewoon voor zover wij dat kunnen zien en ook is de ontlasting van de kat normaal.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Groet,

Coen Heck
Gast

Bloedonderzoek

Bericht door Gast »

Hoi Coen,

Gelukkig dat de dirarree over is. Ik zou wel naar de DA terug gaan, misschien kan een bloedonderzoek iets opleveren. Gebruikt je kat nog ontstekingsremmers? Heeft ze koorts? Allemaal dingen die toch belangrijk zijn, ik zou teruggaan naar de DA. Sterkte! Ineke
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Beste Coen,

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er mee eens ben wat Katten kop net gezegt heeft.

Maak even een afspraak bij de dierenarts, of bel hem even met je vraag sommige dierenartsen hebben ook telefonisch spreekuur.

Sterkte ermee.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Ook een van mijn katten heeft last van een ontsteking in haar bekkie.
Soms is 1 bezoek aan je dierenarts niet genoeg. Ik zou zeker nog een keer met je kat naar de dierenarts gaan en gelijk vervolgbezoeken afspreken. Soms is dit nodig.
Wij zijn vandaag voor de 2e keer geweest en ik sluit meerder bezoeken niet uit.

beterschap, Bella.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gesloten