cyste bij katten

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gesloten
Anonymous

cyste bij katten

Bericht door Anonymous »

[hallo,

mijn naam is irene jolanda en ben nieuw op deze site heb 2 katten een grote ex kater zwart-wit van rond de 8 kilo, en een lapje met te korte pootjes van rond de 6 kilo, redelijk aan de maat maar ben niet anders gewend.
mijn vraag is deze zijn er meer die een kat hebben die een cyste hebben want onze ex kater heeft er een op de kop, heeft er geen last van, is leeggehaald door d.arts maar zat er 1 dag later alweer, wat kan je hier het beste aan doen, niets?] of weet iemand hier een antwoord op?

groetjes
adsl438386@tiscali.nl
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3044
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Hallo,

Is er ook gekeken of het goed of kwaadaardig is door je dierenarts?

Mijn Kleintje had ook cystes tussen haar voorpootjes. Deze zijn weggehaald en nog niet weer teruggekomen.
Ik vind dat het bij jullie kat weer snel terug is.
Wat zegt jullie dierenarts hiervan?

Bella.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Anonymous

Bericht door Anonymous »

dierenarts zegt dat het gewoon vocht is, heeft het weggezogen, en verder niets. Kat heeft er zelf totaal geen last van, maar ben gewoon benieuwd of zo iets vaker voorkomt?

Irene jolanda.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3044
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Ik ken het in deze vorm niet.

Bella
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gesloten