Kitten onderwerpen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
annastasia
Huiskat
Huiskat
Berichten: 81
Lid geworden op: 17 jun 2003 00:56
Locatie: Almelo
Contacteer:

Bericht door annastasia »

Het op de rug liggen en het buikje tonen is een heel kwetsbaar iets voor katten en ook voor honden.
Als je je kat over de buik kunt aaien dan heeft ze volledig vertrouwen in je.
Het is natuurlijk makkelijker omdit bij een jong kitten op te bouwen dan eentje van een oudere leeftijd.
ook zit hier wel degelijk verschil in met het karakter van het dier, de een laat het toe en de ander zal het nooit en te nimmer toelaten.
Ik zelf aai diegenen die het fijn vinden wel en diegenen die het absoluut niet prettig vinden laat ik in hun waarde.
Anna&Cats Afbeelding

Geen paniek, niets is onder controle.
Gast

Bericht door Gast »

Ons kittenkatertje Pebbles van ruim 5 maanden oud doet niets liever dan zich over zijn buikje te laten aaien! Ik las dan ook vol verbazing jullie verhalen! Wij hebben pebbles nu zo'n 1,5 maand geleden uit het asiel gehaald. Toen we thuiskwamen, was hij na een uur gewent en liet zich vrijwel meteen over zijn buik aaien. Als hij nu aandacht van je wil, dan werpt hij zich op de grond en rolt op zijn rug, voorpoten gestrekt en achterpoten uit elkaar, en aaien maar!
Gesloten