Linus is ook altijd helemaal geobsedeerd als er een vogel voorbij komt vliegen. Dan rent íe naar het raam en maakt ook prrrauw wauw? geluidjes. Moeilijk te omschrijven

.
Laatst zat er een lieveheersbeestje op 't raam, nou, hij druk springen en met zijn poot slaan, echt lachen om te zien

.
Gisteren schrok ik heel erg, want Linus lag lekker te luieren op onze schoten (ja, ja, we zaten naast elkaar en Linus moet niet 1 maar 2 schoten in bezit nemen

!) en opeens rende hij vanuit het niets naar de muur tegenover de bank en ging heel druk doen en lopen springen. Liep er een HOOIWAGEN op de muur! Ieeeehhhh, gatsie :? , die vind ik zo eng met die lange poten!!!!
Linus was niet weg te slaan bij het beest en toen mijn vriend 'm oppakte en weg zetten, kwam hij als een haas weer terug met van die grote jachtogen. Mijn vriend heeft de spin uit Linus zijn poten proberen te redden. Maar op een gegeven moment waren we 'm kwijt!
Linus zat de hele kamer rond te snuffelen, als een speurhond, zo van 'waar is mijn prooi gebleven??'. Op zich wel handig, want als Linus 'm vond, konden wij 'm pakken. Maar weg was weg, dus die spin kan zichzelf wegtoveren ofzo, heeel vreemd waar die opeens is gebleven....jakkes. Naja, Linus weet er dus wel raad mee
groetjes Babiche