Cerna schreef:Ja, dat vond mijn man, die nu het konijnenhok aan het afbreken is, dus ook. Wanneer ik er weer zo'n groot gevaarte neer wilde zetten, kon hij net zo goed het konijnenhok laten staan. Maar ons konijnenhok is zeker 2x groter. De katten lagen er graag op (in de ochtendzon), maar om zo'n gevaarte nou te laten staan om alleen als ligplank te gebruiken?
Serieus overheen gelezen dat jullie net een konijnenhok aan het opruimen zijn. Tenminste niet bewust opgenomen. Ik zat te denken hoe je zo'n hok onderaan de krabpaal met de minste moeite zou kunnen maken
en kwam zo op een konijnenhok. Stom toeval hoewel het ook best een logische oplossing is, ze zijn immers gemaakt zijn om buiten te staan.
Maar de een opruimen om er een andere neer te zetten.. sja is ook zowat he
Als het zo'n groot geval is kun je die ruimte veel beter benutten inderdaad.
Kant
en klaar is het gemakkelijkst. Maar zelf iets ontwerpen is een leuk werkje voor de lange winteravonden. Kun je helemaal zelf bedenken hoe je het wilt hebben
en de maten
en dergelijke.
En als de doe-het-zelf geest op vakantie is kun je het eventueel laten maken door een klusjesman/timmerman. Bedoel, als je anders toch 400 euro kwijt bent valt 200 voor materiaal
en een klusser wel mee.