jeetje, wat wordt Dean verwend!
hoop dat alles compleet is
en oh ja, ook ik heb ervaring met de engelssprekende zooplus-muts.. daarna nog een lange mailwisseling gehad, eerst ook weer in het engels
en daarna werd het geloof ik toch Nederlands
en daar geen goeie herinnering aan.
bij een bedrijf met zo'n giga omzet moet dit veel veel beter
en klantvriendelijker geregeld zijn.
hihi, omdat ik wist dat ik het in het engels moest heb ik vooraf de engelse vertaling van alle onderdelen-woorden opgezocht
en wat gebeurt?
mutsje spreekt dan missch wel engels maar weet niks van de constructies
en engels is ook zeker weten niet haar moedertaal.
dus niet erg veel opgeschoten met mutsje, die wel moet besluiten of ze je het klachten-e-mail-adres geeft of niet, dus ook diepe knieval moeten maken, yègggg!
en foei zooplus!
heb mijn ergernis geloof ik van me afgeschreven in een topic over een beschadigde drinkfontein..
maar goed,
wens je heel veel plezier met bouwen
en hoop dat Dean niet voortijdig gaat klimmen hihi!
