op dit moment hebben we deze krabpaal aangeschaft:
Stelt niks voor tegenover de meeste van jullie ..
Ik zou heel graag een grotere willen, maar op dit moment laten mijn geld, en de ruimte het niet toe. Gelukkig zijn ze dik tevreden hier mee in ieder geval!
"Geen huis is compleet zonder het getrippel van kleine katten pootjes"
Tamir schreef:Ik kom geen foto plaatsen, maar even vragen hoe je een krabpaal (plaat met enkel een hoge krabpaal erop) wat steviger op de plaat kan boren. Diegene die wij hebben gekocht zat na een aantal keren krabben door de kat al los. Iemand een idee?
Krabpalen zijn meestal vrij gammel, zelfs als ze ook aan het plafond verankerd zijn. Wat je zou kunnen doen is een paar extra schroeven van onderaf erin te draaien. Of de paal omgeven met blokken hout die je dan zowel aan de plaat vastmaakt, als ook aan de paal. Evntueel kan je ook de plaat vervangen door een steviger houten plaat.
Ik heb er zelf geen ervaring, ik denk maar even met je mee
"No sound more comforting than the purring of a cat"
Ik heb de bananaleaf van Zooplus en ik heb een krabton staan. De krabton staat beneden en daar maken ze dankbaar gebruik van. Ik ben er erg blij mee en de poezels ook. Bovendien vindt ik het mooi in huis staan. Boven staat de krabpaal, ik vindt hem er leuk uitzien, maar het blijft een krabpaal ...
Sann, ben nieuwsgierig naar dat touw! Hoorde dat bij de krabpaal of los? Hoe kom je eraan en hoe hangt het nu? Ben wel geinteresseerd enen kende het niet.
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09) vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
ja ik ben ook wel geïnteresseerd in dat touw! ziet er gaaf uit! Ik ben ook wel benieuwd of het bij je krabpaal hoort of dat je dat zelf los aangeschaft hebt.
Hoi Sjoerd
Ik ken deze ook niet. Ziet er oke uit. (heb je al bij klantenfoto's gekeken? Daaraan kun je goed beoordelen hoe groot die paal in werkelijkheid is...soms geeft zo'n foto een vertekend beeld)
Ik ben persoonlijk voor een net iets grotere en hogere (en iets duurdere) gegaan. Ik dacht: als ik het doe dan maar meteen 'goed'. Niet dat deze paal niet goed zou zijn hoor! Ligt er ook aan of je katten alleen binnen zijn of ook naar buiten kunnen. Als ze alleen binnen zijn zou ik een net iets meer uitgebreide (en hogere) paal kiezen. Maar blijft persoonlijk natuurlijk!
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09) vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten