Ik heb nu deze krabpaal. Het is inmiddels al de tweede, want de eerste was echt voor kittens en daar werd Erwin simpelweg te groot voor en ik durfde hem er niet alleen mee te laten. Er zaten veel losse speeltjes aan met draden enzo, hij zat er al eens in vast en het werd te gevaarlijk toen hij er wilder mee ging spelen.Tember schreef:Ik vind het jammer dat de meeste krabpalen ontzettend lelijk zijn. Die van ons vind ik ook erg lelijk, maar de katten hebben er plezier van en daar gaat het om.
Er hingen nog wat speeltjes aan, maar die zijn er door Erwin al afgesloopt.
Maar nu lijkt deze krabpaal z'n beste tijd al gehad te hebben. Erwin is er erg wild mee en hij staat scheef en wiebelt erg. Hij springt er vanaf de grond op en dan houd ik elke keer m'n hart vast. Vandaag of morgen valt ie echt eens om en dan hebben ze de schrik van hun leven.
Nu ben ik dus even aan het rondkijken voor een andere krabpaal. Ik wil een stevigere als die ik nu heb en het liefst ook iets groter of met meer speelvlakken. Hij is voor twee katten bedoelt, alleen Dennis is wat liever voor de krabpaal. Wat raden jullie me aan? Ik heb een budget tot ongeveer 60 euro. Anders wordt het allemaal wel heel duur, want deze was ook 40 en de vorige ook zoiets.