5 jarige kater bottumor

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9370
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: 5 jarige kater bottumor

Bericht door castratenkoor »

Ik zou valeriaan op een pluch knuffel druppelen en die in de bench doen. Daar heeft hij dagenlang plezier van. B.v. na 5 dagen opnieuw een paar druppels erop doen.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
selma
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 aug 2014 11:34

Re: 5 jarige kater bottumor

Bericht door selma »

Bedankt voor de tip! Die ga ik zeker proberen als het nodig is. Het gaat nu al een paar dagen veel beter met Ciro. Misschien toch wel die Zylkene :)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: 5 jarige kater bottumor

Bericht door Adriana »

dan zou ik bij zylkene blijven als het waarschijnlijk goed werkt....
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
selma
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 aug 2014 11:34

Re: 5 jarige kater bottumor

Bericht door selma »

Doe ik ook zeker :).
Morgen gaat hij naar de dierenarts om de hechtingen eruit te halen, zou ik die valeriaan dan wel kunnen gebruiken als ik zie dat hij toch nog in de stress raakt of is dat teveel??
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: 5 jarige kater bottumor

Bericht door Adriana »

ja, dat is geen probleem om het achter de hand te houden..
maar test het eerst even vooraf want katzels kunnen er verschillend op reageren..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
selma
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 aug 2014 11:34

Re: 5 jarige kater bottumor

Bericht door selma »

Hij was heel relaxt de laatste dagen, en zelfs bij de dierenarts ging het goed met het verwijderen van de hechtingen :). Totdat ze bij een stuk kwam waar het dus een beetje ontstoken is, dat vond ie niet zo leuk..hartstikke logisch. Zou gek zijn als ie daar niet op zou reageren. Maar dat was gelukkig de laatste dus daarna was ie klaar. Ik moet het ontstoken plekje in de gaten houden(was een stukje hechting wat irriteerde waarschijnlijk)en als het niet beter wordt moet ik een zalf halen bij de dierenarts. In de tussentijd kon ik vaseline op het plekje smeren zei de dierenarts, en calendula kon ook zei ze. Calendula lijkt me een goede keuze denk ik aangezien dat herstellend werkt en ook tegen ontsteking..??
Plaats reactie