Sitemap | Contact 
cats 5%
website     |     shop     |     fotogallery     |     facebook     |     twitter     |     youtube     |     weblog    
Het is nu 30 okt 2014 13:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25 jun 2008 16:27 
Kitten

Hallo,

onze kat hebben we gekregen terwijl ze ziek was. Ontstoken ogen en niezen. Ben ermee naar de dierenarts geweest. Ik kreeg een antibiotica kuur en een zalfje voor haar oogjes.
Na 9 dagen moest ik stoppen met de kuur. Maar 2 dagen later begon onze kat weer te niezen. Terwijl ik een paar dagen later eigenlijk een spuitje tegen niesziekte moest ophalen.

Nu moet onze kat weer erg veel niezen.
Zou dit weer niesziekte zijn of zou het ook iets anders kunnen zijn? En wat kunnen we er zelf aan doen?

Wen

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 jun 2008 18:23 
Tiger
Tiger

Ik denk dat de Ab-kuur nog niet voldoende is geweest om haar van de nies af te helpen. Ik zou dus terug gaan naar de dierenarts voor een andere kuur. Xandor had ook twee verschillende kuren nodig om er vanaf te komen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur