|
Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen, ik weet dat ik uiteindelijk zelf de beslissing moet nemen!
Vanmorgen zijn wij naar het asiel gegaan om twee katten te bekijken die ik op internet had zien staan, het lijkt echt het ideale koppel wat perfect bij ons zou passen.. Dus je zou denken wat is dan het probleem?! De "problemen" zijn echt puur praktisch, het zou namelijk een stuk beter uitkomen als de twee katten over een paar maanden (1/2jaar?) bij ons zouden komen.. We zijn namelijk aan het verbouwen en daarna hebben ze meer ruimte, dan zouden ze ook buiten de woonkamer kunnen blijven als wij aan het werk zijn.. Nu is dit niet echt mogelijk, want dan hebben we weer geen plaats voor kattenbak, krabpaal e.d. En uiteindelijk zullen ze vast wel naar buiten gaan (als ze zelf willen), maar we zijn bang dat wanneer we ze in woonkamer laten wanneer wij er niet zijn ze de bank kapot gaan maken.. Maar aan de andere kant, als we een half jaar wachten is de kans natuurlijk groot dat dit 'ideale' koppel al ergens anders een thuis heeft gevonden...
Wat zouden jullie doen!? Er toch gewoon voor gaan, de praktische problemen lossen dan misschien vanzelf op? Of toch nog een tijdje wachten en dan op zoek gaan naar een ander koppel??
|