Moeilijk eten en braken

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
Silvester79
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2010 09:53

Moeilijk eten en braken

Bericht door Silvester79 »

Hallo allemaal, ik was op zoek naar info over het moeilijk eten en braken van onze kat Silvester en kwam op deze site terecht. Hoop dat iemand mij kan helpen.

Onze Silvester eet een brokje wacht een tel eet een brokje wacht een tel en dat doet ie een paar keer dan na 10 minuten gooit hij er alles weer uit, Drinken doet hij wel en poep en plas vind ik ook in zijn katten bak. Hij doet dit sins gister. heeft iemand ideeen. Hij krijgt s'morgens nat voer en s'avonds royal canin brokken.
Dank jullie wel.
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Moeilijk eten en braken

Bericht door Ilone »

Misschien zit er een haarbal dwars? Heb je al anti haarbal pasta geprobeerd?
Ik zou het wel in de gaten houden, want het kan natuurlijk vanalles zijn. Van een onschuldige haarbal tot ziektes die je liever wegwenst...Als hij maar wel genoeg drinkt!
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Queen
Poema
Poema
Berichten: 208
Lid geworden op: 25 aug 2010 17:32

Re: Moeilijk eten en braken

Bericht door Queen »

Dat kwam ook als eerste in mij op!
Toch maar even in de gaten houden, vooral omdat het van de ene op de andere dag gebeurt.
Er zijn twee mogelijkheden om de ellende van het leven te ontwijken: katten en muziek.
Silvester79
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2010 09:53

Re: Moeilijk eten en braken

Bericht door Silvester79 »

Dank je wel voor de snelle reactie's
Haarballen heb ik nog nooit gevonden, zo een pasta ga ik morgen maar eens halen. Ik heb ook de Dierenarts gebeld en die opperde dat ik zijn nat voer moest pureeren en verdunnen, zodat hij het bij een haarbal of zo wel naar beneden krijgt. Eet ie morgen nog slecht dan moest ik maar langs komen.
Hij dacht ook aan een haarbal of een verstopping. Zeker omdat Silvester het leuk vind om vlinder/mieren/ muggen ed te vangen en te eten.
Ik heb er een half uur geleden twee eetlepels gepureerde brokken in gekregen en voorals nog blijven ze binnen. even Afwachten dus.
Plaats reactie