Ervaring Homeo natura en nierfalen

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
maij
Lynx
Lynx
Berichten: 180
Lid geworden op: 13 dec 2010 12:28

Ervaring Homeo natura en nierfalen

Bericht door maij »

Hallo,

Zijn er hier ook mensen met ervaring met homeo natura bij katten met nierfalen?

Groetjes
Sandra
maij
Lynx
Lynx
Berichten: 180
Lid geworden op: 13 dec 2010 12:28

Re: Ervaring Homeo natura en nierfalen

Bericht door maij »

Nou ik ga het proberen hoor.
Zojuist bericht dat het op de post is dus als het meezit krijg ik het morgen binnen.
En dan hopen op goede resultaten.
Gebruikersavatar
Sunnetje
Poema
Poema
Berichten: 388
Lid geworden op: 08 mar 2010 13:43

Re: Ervaring Homeo natura en nierfalen

Bericht door Sunnetje »

Hey,

Ik heb zelf geen ervaring met homeo-natura, het werd me wel aangeraden op een ander forum voor mijn kater Mystic. (hij heeft blaasproblemen).

Wel hoor ik er erg goede verhalen over, voor diverse problemen.. of dit ook voor nierfalen geld weet ik niet helaas.

Laat je weten hoe je kat er op reageert?
Pinto* 12/07/2006 - 03/09/2010
Dino* ?/09/2011 - 19/11/2011
Dizzy* 17/07/2008 - 22/04/2014

*~~ Rust zacht, mijn lieverds~~*
maij
Lynx
Lynx
Berichten: 180
Lid geworden op: 13 dec 2010 12:28

Re: Ervaring Homeo natura en nierfalen

Bericht door maij »

Natuurlijk laat ik weten hoe het gaat sunnetje.
maij
Lynx
Lynx
Berichten: 180
Lid geworden op: 13 dec 2010 12:28

Re: Ervaring Homeo natura en nierfalen

Bericht door maij »

Nou daar ben ik dan met een update.
Nog geen bloedresultaten want dat doe ik pas begin maart. Ik wil Kaya niet te vaak plagen en bloedprikken is plagen bij haar.

Wat ik weet is dat de middelen het volgende zouden moeten doen: werkt ook eetlustopwekkend en de poes gaat zich veel ''lekkerder'' voelen, brengt geleidelijk het ureum en creatinine naar beneden.

Tot nu toe kan ik niet heel duidelijk zeggen van het slaat aan maar de laatste tijd is ze wel weer baldadig eten gaat met ups en downs.