@ adrianne - bedankt voor de Nederlandse lijst. Ik merk toch dat mijn Engels niet zo heel goed is als het over medische termen gaat.

en het is allemaal vrij nieuw voor mij
@ Cerna ik schrok toch van de crea, toen ik ging vergelijken dit omdat de Da vorige maand zei dat het allemaal wel mee viel.
De Da is een vreemde knakker.Misschien ook omdat het veeartsen zijn?
Mijn mijn oude Da is naar de andere kant van het land verhuisd. eeuwig zonde.Na 20 jaar
Omdat ik deze Da waar ik vandaag geweest ben een beetje onbehouden vind heb ik een second opinion gedaan in een andere kliniek hier 80 km vandaan. daar vonden ze PKD Ook zij stuurden me naar huis van geniet maar van de dame in die paar weken half jaar zeker niet meer.
Ik ga daarom naar die onbehouden man omdat ik alleen 3 infuusjes wilde hebben.
Daarom wil ik nu zelf gaan dokteren. (wel overwogen) en niet zomaar van alles erin gooien. Omdat ik weet dat zelfs homeopathie niet met alles gegeven kan worden. ( heb dat zelf een keer meegemaakt;-) dus alle hulp en ideeen zijn welkom
Lizzy krijgt nu
- Semintra iedere ochtend( medicijn) en bij een homeopatische winkel heb ik op aanraden van de DA die erachter zit (heb mijn zus vanuit andere kant van het land geregeld.
-Privium Sanofor extra, savonds. Ik geloof niet in alles in 1 keer te geven.
dat is een modder1 theelepel pd. was een drama, Nu laat ik het drogen tot ik een pil kan draaien en stop dat achter in haar keel. Moet zeggen werkt perfect. de droge ontlasting is mooie boetseerklei. ( vies praatje) en ze poept iedere dag netjes van een homeopatische winkel heb ik op aanraden van de DA die erachter zit die op reguliere medicijnen werkt maar dat erbij doet.
- Privium urineverzuurder. savonds
ze had iedere maand een blaasontsteking. En Novacam zo slecht is Heeft ze 5 dagen gehad na de echo omdat ze een chronische blaas ontsteking had, en ik net als bij dames dacht van verzuren die handel.
Ze is hier niet blij mee een hele injectiespuit zure zooi. Dus heb ik al gehalveerd.
ik las ook over cranberry pillen geven (zou makkelijker zijn) maar wat is dan de dosering.
Als voer. nierfalen
kd hills natvoer alleen 2 maal daags het sap uit een zakje iets aangelengd met warm water zodat ze toch de nodige vocht binnen krijgt.
kd hills brokjes, nier
trovit rode zakje brokjes nier
royal canin, normal en special nier
clinic fri nier
clinic snoepjes nier
technical snoepjes nier
beaphar snoepjes nier
En op jou aanraden de WATERFONTEIN ze gebruikt hem

. 5 schalen en vazen met water door hele huis.
@rik
Je hebt gelijk ieder maakt uit wat het je waard is,Heeft al 700 euro in een maand gekost. Maar dat is mij zaak en gelukkig kan ik het doen.....Mijn zus had het een periode minder en toen betaalde we gewoon met de hele familie de DA. Schaamde zus zich voor maar zo doen wij het.
een beestje gaat bij mij alleen de deur uit met dichte oogjes en als je eraan begint doe je dat weloverwogen

Ik haat mensen die iedere 3maanden nieuwe dieren hebben en die na 3 maanden weer verdwenen zijn .. moet verboden worden.
Ik rook drink niet en stap niet haha (maak niet uit als je het wel doet hoor) dus aan de kat gaat mij geld op . En als ik moet kiezen tussen stappen vakantie of andere luxe dingen gaat mijn dier voor echt voor !! ieder zijn hobby
En zolang ze in de zon op balkon ligt ,eet uitzichzelf. Goed plast en poept Het is een duffe kat ze is nooit op de vloer.( al niet sinds ik haar uit het asiel heb gehaald.)spelen doet ze niet als je een balletje gooit of een veertje aan een touwtje voorbij laat gaan. knipper ze geen eens met haar ogen.
of dat de instelling van het beestje is of niet zal ik nooit weten.
Mijn zus had ook ooit een poes als kitten en die zag er met 2 jaar al uit alsof ze 15 was. zat gewoon geen leven in en ze is 14 geworden.
Ik ga haar niet dwangvoeren als ze nog maar 2 kilo zou wegen en niet meer kan lopen. Heb ik ooit gedaan en de beestjes keken me aan van ik ben moe. Ik ken die blik nu en weet wanneer ik moet stoppen ( al zou het moeilijk zijn.
Note - Ik weet dat we deze strijd gaan verliezen maar hoop het wel iets te kunnen vertragen. Al staat heel internet vol met verhalen dat pkd niet te behandelen is.
Dus alle ideeen en hulp is van harte welkom
groetjes Dian