Ik had een vraagje
Over een halfjaar ga ik met de kat reizen in de auto ,
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die ooit een lange rit hebben gehad met hun kat ,
En wat jullie ervaringen zijn of tips hebben
Vanaf kitten neem ik haar iedere week in de auto toen ze ong 3 maanden oud was
Ze is nu 10 maanden , en nog steeds gaan we iedere week een stukje autorijden , soms 15-20 min maar soms ook een uurtje
Ze zit dan in haar mand in de auto op de achterbank , deze mand staat al vanaf begin dat ze kwam in de woonkamer , en soms slaapt ze erook in . De mand maak ik open als we gaan rijden de blijft vaak dan in haar mandje zitten , en optenduur komt ze op mijn schoot liggen , dat is veiliger voor haar ,vertrouwd.
Nu wilde ik iets geven om wat meer te ondersteunen ,
Feliway heb ik geprobeerd maar toen ik dat had gebruikt ging ze opeens luidkeels miauwen

Wat ze nooit doet
Dus daarmee gestopt
Nu had ik telizen gekocht , en dit gaf ik 5 dagen , we gingen een stukje rijden , en na 30-40 min begon de kat nerveus te doen , in de mand weer op schoot , in de man , naar voren willen , luidkeels miauwen
2 keer blazen

Nu zit ik eraan te denken zylkene te geven , denk dat dat misschien nog kan helpen , iemand daar ervaringen mee? Of met het reizen? Hoe kan ik ervoor zorgen dat de kat het minst stress ervaart?
Haar dekentjes mee , mandje , maar wat nog meer? Iemand tips
Als de autorit niet goed zou uitpakken , dan zou ik het vliegtuig kunnen nemen , en dan de kat mee in cabine , autorit 24 uur verspreid over 2 dagen , vliegen 2 en halfuur max 3