Kattenpension De Gelaarsde Kat

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
NielsB
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jun 2009 00:44

Re: Kattenpension De Gelaarsde Kat

Bericht door NielsB »

Robijn schreef: Burmezen staan wel bekend om hun enorme territoriumdrift, dus misschien is er concurrentiestrijd op volwassen leeftijd ontstaan tussen beide broers?
Hoi Robijn,

Dat klopt. Begin maart hebben we Bootsy begin moeten laten inslapen, hij zat vol met kanker. Ko heeft nu het rijk alleen, maar mist zijn broer toch heel duidelijk. Ko heeft ook nog steeds erg last van de chronische niesziekte. Antibiotica helpen zolang de kuur duurt. We hebben l-lycine en sinus composium geprobeerd. Geen resultaat. Ik ga maar 's Echinacea met Catsclaw en Plantago proberen. Als iemand nog andere tips heeft: heel graag!

Grz Niels
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5469
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kattenpension De Gelaarsde Kat

Bericht door nellebel »

niels is ko weleens getest op FELV? het is toc hniet gezond dat een kat na een Ab kuur meteen weer niesziekte krijgt. mijn flippie had dat namelijk ook en bleek dus FELv te hebben.
Zij kreeg op een gegeven moment geen AB meer (was onze beslissing aangezien ze FELV had en niet beter zou worden, maar de AB haar darmen totaal vernielde).
ik gaf haar TAP druppeltjes (homeopatisch), hierop heeft ze zonder AB nog 7 maanden geleefd.
guusje had verminderde weerstand en wat niesziekte klachten en kreeg poeder van dr cat (nu blijkt ze astma te hebben en heb ik weer TAP druppels voor haar, speciaal tegen astma)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie