Sitemap | Contact 
cats 5%
website     |     fotogallery     |     hyves     |     twitter     |     video     |     weblog    
Het is nu 10 sep 2010 09:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Tip! Doe mee aan dé kattenfotowedstrijd (Sheba) en andere fotowedstrijden!  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 381 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Gevonden / Vermist
BerichtGeplaatst: 22 maart 2010 15:29 
Housecat
Housecat

Beste mensen,

Mijn bericht dateert van augustus vorig jaar.

Inmiddels hadden we deze lieve poes opgenomen in ons midden. Helaas is de poes aan het einde van de zomer plotseling gestoren (we hebben haar dood gevonden voor het kattenluikje dat ik inmiddels geinstalleerd had). Vol liefde denk ik nog aan haar, ze ligt begraven in onze tuin op een rustig plekje.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 maart 2010 16:04 
Tiger
Tiger

Wat akelig :-( Gelukkig heeft ze het nog een tijdje goed gehad bij jullie, ze was prachtig!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 maart 2010 16:19 
Tiger
Tiger

Wat een triest bericht...
Gelukkig heeft ze nog een gouden mandje gehad.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 maart 2010 16:53 
Housecat
Housecat

Inmiddels hebben we een nieuwe poes. Deze werd bij mijn broer continu door de andere katten en de hond geplaagd. Ze is zeer angstig, maar ik moet zeggen dat ze langzaam aan rustiger wordt.

Profiel  

Berichttitel: Re:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2010 00:27 
Kitten

Claire schreef:
Ik zou haar eerst aanmelden bij Amevedi (of iets dergelijks). Er kunnen wel eens heel goed mensen naar haar op zoek zijn. Verder kan je haar melden bij de dierenasiels, dierenartsen en dierenwinkels. Foto en of beschrijving van de kat en wanneer en waar je haar hebt gevonden.

Dat vind ik er ook van,zomaar een kat op straat vinden is normaal,ze moeten ook niet aan de lijband dan wandelen ze dus ook op straat en kan je ze zomaar niet meenemen vind ik zonder in de buurd te vragen of ze niet van iemand is.

ingelke schreef:
Nou, dat wil ik zeker wel nagaan, maar zoals ze nou uitziet
is ze best slecht verzorgd.... en dan vind ik dat ze beter af is ergens anders....
ik ga zeker naar de dierenarts en laat kijken of er een chip is, maar als ze geen chip heeft....
dan kan ik haar toch houden of niet?

groetjes inge

Het kan toch zijn dat deze kat al zo lang van huis is dat ze daarom zo mager is geworden en haar thuis nie meer vind en de eigenaar nu nog opzoek is naar haar,begrijp dat je de poes een goede thuis wil geven maar als je het van die kant bekijkt kan het ook zo zijn dat ze daarom mager is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 jul 2010 08:55 
Housecat
Housecat

Ik had haar ook bij de dierenambulance, de diverse sites, en nog 2 instanties aangemeld.

Verder was mijn bericht van Augustus 2009. De poes is inmiddels helaas overleden (waarschijnlijk aan accuut hartfalen).

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 381 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]